הלבנת שיניים אקולוגית

הלבנת שיניים אקולוגית

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה נוגעת עם הידיים שלה בצידי הלחיים
תוכן עניינים

מגוון טיפולים ושיטות היום מציעים גם אלטרנטיבות אקולוגיות לשיטות המסורתיות. ניתן למצוא היום הדברה אקולוגית, שטיפת רכב אקולוגית, מוצרי ניקיון אקולוגיים לבית ועוד. אם נסתכל לרגע על תחום טיפולי השיניים, נמצא שגם הלבנת שיניים אקולוגית היא אחת מהאפשרויות הבולטות היום בשוק. היות והיא מביאה איתה כמה דברים שכדאי להכיר מבעוד מועד, החלטנו לרכז לכם אותם כאן באופן מסודר. אז קדימה, בואו נתחיל ונבין את כל מה שרלוונטי לגבי הלבנת שיניים אקולוגית.

הלבנת שיניים אקולוגית – מה ההבדל משיטות הלבנה אחרות?

הלבנת שיניים היא עולם שלם של אפשרויות. בין האפשרויות הבולטות ביותר בתחום, נמצאות הלבנת שיניים ביתית והלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה, אך אט אט גם הלבנת שיניים אקולוגית תופסת את מקומה הנכבד ברשימת ההלבנות. להבדיל מהשיטות האחרות, הלבנת שיניים אקולוגית עושה שימוש בתאורת לד ובחומרים מלבינים טבעיים, מה שמאפשר לה לעמוד בתור שיטה שהיא גם יעילה מצד אחד, וגם מביאה איתה יתרונות רבים מצד שני.

אילו יתרונות בדיוק? הלבנת שיניים אקולוגית – יותר ממה שחשבתם

הלבנת שיניים בשיטות אחרות עלולה להביא איתה תחושות של רגישות בשיניים ובחניכיים, תחושה שמלווה את המטופלים במשך כמה וכמה ימים אחרי הטיפול. לעומת זאת, יתרון בולט של הלבנת שיניים אקולוגית הוא שהיא אינה כוללת רגישות מסוג כזה בשום אופן. מעבר לזה, הלבנת שיניים אקולוגית היא הלבנה שמתפרשת על פני שעת טיפול אחת בלבד.

וזה לא נגמר כאן – המשך היתרונות של הלבנת שיניים אקולוגית

היתרונות החשובים של משך זמן הטיפול ושל הוצאת הרגישות של השיניים והחניכיים מהמשוואה הם אמנם יתרונות חשובים, אבל הם ממש לא היתרונות היחידים. בזמן שחלק מהשיטות של הלבנת שיניים משתמשות ביסודות מתכתיים כאלו ואחרים שגורמים לשיניים להתייבש, הלבנת שיניים אקולוגית לא מכילה שום חומרים מהסוג הזה, מה שמאפשר להלבנה להוביל לתוצאות איכותיות ולבנות יותר מאי פעם.

הלבנת שיניים אקולוגית: יעילה או לא יעילה?

אז האם לאור כל אלו הלבנת שיניים אקולוגית גם נשארת יעילה? ובכן, בהחלט כן. הלבנת שיניים אקולוגית מסייעת להגיע לתוצאות של הבהרה של שתי דרגות צבע לפחות, והודות לחומר ההלבנה האקולוגי שמביא איתו תכונות מדהימות, היא לא רק יעילה אלא גם נמשכת לאורך זמן רב. חומר ההלבנה האקולוגי הוא חומר שמתפרק בצורה איטית מאוד, ובאמצעות חדירתו לשכבות העמוקות ביותר בשן – ההלבנה הופכת להרבה יותר יסודית מבדרך כלל.

אוכלוסיות שמתאימות להלבנת שיניים אקולוגית

הלבנת שיניים אקולוגית, ככלל, היא מתאימה לכל מי שמעוניין לבצע הלבנת שיניים בשיטה מתקדמת, יעילה ואיכותית. אוכלוסיות כמו אנשים מעשנים שנאלצים להתמודד עם כתמים שונים בצבעי חום, צהוב או אפור, כמו גם אוכלוסיות מבוגרות שצבע השיניים שלהן הפך צהוב בעקבות תהליכים טבעיים, הן אוכלוסיות שהלבנת שיניים אקולוגית יכולה להתאים בדיוק בשבילן.

כמו כן, הלבנת שיניים אקולוגית מאפיינת אנשים רבים שלוקחים חלק באירועים גדולים וחשובים, והם מעוניינים בפתרון יעיל ומהיר, כזה שניתן לראות את תוצאותיו מהרגע להרגע. אנשים רבים שעומדים להתחתן, הורים שמחתנים את ילדיהם, ספורטאים שנמצאים לקראת ראיונות חשובים, פוליטיקאים שנושאים הצהרות שמשודרות בפני כל עם ישראל ועוד הם אנשים שיוכלו להנות מהלבנת שיניים אקולוגית שתביא איתה תוצאות מעולות.

הלבנת שיניים אקולוגית – לא הכרחי, אבל בהחלט מומלץ

אז נכון, אפשר בהחלט לקיים חיים תקינים גם בלי לבצע הלבנת שיניים אקולוגית, ויותר מזה – במשך שנים הפעולה הזו נתפשה בתור פעולה שמותגה תחת ענייני מותרות, לאנשים שיש להם יכולת כלכלית בלבד. לעומת זאת, היום הלבנת שיניים אקולוגית פונה לקהל הרבה יותר רחב, והיא אפשרית לביצוע על ידי כל מי שמעוניין להשיב לעצמו את החיוך הרחב והלבן לפנים.

אז מה קורה בזמן הלבנת שיניים אקולוגית?

הלבנת שיניים אקולוגית בפועל נעשית באופן הבא: סד הלבנה שבתוכו נמצא החומר המלבין יונח על שיניו של המטופל, לא לפני שיימרח עליהן חומר שיסיר את כל הרכיבים השומניים שעלולים לפגוע בהלבנה. ברגע שסד ההלבנה מונח על שיניו של המטופל, ייעשה שימוש בתאורת לד שתכוון אל עבר השיניים. מטרתה של תאורת הלד היא לבצע פירוק של מי החמצן, על מנת שאלו יוכלו להיות מוחדרים לתוך השיניים. בהמשך, התאורה תגרום גם לפלואור והסידן לחדור אל השיניים, והם אלו שידאגו לחזק אותה ולהפוך את ההלבנה להרבה יותר בולטת.

זהו? זה כל הסיפור?

הלבנת שיניים אקולוגית היא השלב הראשון בתהליך, אך על מנת להבטיח שהיא גם נשמרת בצורה אפקטיבית ולאורך זמן, כדאי בהחלט להצטייד בערכת הלבנה ביתית לתחזוק המראה הקיים. אחרי שכל כך השקעתם בביצוע הלבנת שיניים אקולוגית, רק טבעי שתרצו גם לשמור על התוצאות כמו שהן.

הלבנת שיניים אקולוגית – "כאן הכל התחיל, לא ייגמר לעולם"

נוסף על התחזוק העצמאי באמצעות ערכת הלבנה ביתית, מומלץ לבחור בפעולות יום יומיות שיוכלו להבטיח את השמירה על תוצאותיה של הלבנת שיניים אקולוגית. לדוגמה, כדאי להימנע מעישון סיגריות שעלול להביא איתו כתמים חדשים לשיניים המולבנות, כמו גם להימנע מאכילת מאכלים שעלולים להכתים את השיניים, שתיית משקאות כמו קפה או תה שעלולים לפגום בלובן השיניים ועוד. כמו כן, את הפעולות האלו ניתן וכדאי לבצע גם לפני הלבנת השיניים, על מנת שזו תוכל להיעשות ביתר קלות.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)