מחירים של שיניים תותבות

מחירים של שיניים תותבות

זמן קריאה משוער: 3 דקות
רופא שיניים מציג שיניים תותבות
תוכן עניינים

שיניים תותבות אולי לא היו עניין נפוץ בעבר, אבל היום הן לא פוסחות כמעט על אף אחד מאיתנו. בין אם אתם כבר משתמשים בשיניים תותבות ובין אם עוד לא, כדאי שתדעו שמדובר היום על פתרון לא פחות ממדהים, שמשמש הן את בני האוכלוסיה של הגיל השלישי והן אנשים צעירים יותר, שנאלצים להתמודד עם אובדן של השיניים הטבעיות שלהם ממגוון סיבות כאלו ואחרות. כדי לדעת לקראת מה אתם הולכים כאן, החלטנו לספר לכם קצת יותר על המחירים של שיניים תותבות, כך שתוכלו לדעת פחות או יותר למה כדאי לכם להתכונן. אז לא, לא מדובר כאן על עוד רכישה בסופר מרקט השכונתי, אלא על השקעה כספית שבהחלט תצטרכו להיערך אליה מראש, אבל התמורה שתקבלו עומדת לשרת אתכם בצורה לא פחות ממופלאה. אז מחירים של שיניים תותבות – קדימה, יצאנו לדרך!

שיניים תותבות – באמת צריך את זה?

אז תראו, אנשים רבים מנסים להימנע עד כמה שאפשר משינויים בגוף שלהם. כן, אנחנו אוהבים את עצמנו כמו שאנחנו, ומנסים להסתפק עד כמה שניתן באיברים הטבעיים שלנו שמשמשים אותנו לכדי מגוון רחב של פעולות יום יומיות ונדירות כאחד. לעומת זאת, לפעמים צריך לעצור ולהגיד "אוקיי, עד עכשיו היה נחמד, טוב ויעיל, אבל מעכשיו והלאה אני זקוק לפתרון טוב יותר". המשפט הזה הוא אמנם קשה להבנה, אבל מהרגע שהוא נאמר – החיים שלכם מתחילים לעשות את הדרך שלהם אל עבר שיפור משמעותי.

אנשים שסובלים מאובדן של שיניים טבעיות, הן בעקבות גורמים כמו גיל מתקדם, הן בעקבות גורמים כמו מחלות שיניים שגורמות להן ליפול, והן בעקבות גורמים כמו קבלת מכה חזקה שמפילה את השן באופן לא מתוכנן, צריכים למצוא לעצמם פתרון יעיל שיוכל לעמוד בתור תחליף הגון לשיניים טבעיות. שיניים תותבות, גבירותיי ורבותיי, הוא בדיוק התחליף ההגון הזה.

הפער שמותירות אחריהן שיניים טבעיות

ברגע שהשיניים הטבעיות שלנו מוצאות את מקומן מחוץ לחלל הפה שלנו, בעקבות אחת או יותר מהסיבות שציינו כאן למעלה, הן מותירות אחריהן פער גדול שאנחנו צריכים לסגור איכשהו. ראשית, מדובר כאן על פער אסתטי, שכן שיניים טבעיות שאינן נמצאות במקומן הן שיניים שמשאירות אחריהן חור שחור שניכר לעין בכל פעם שהאדם מדבר, אוכל, צוחק, מפהק או מבצע כל פעולה אחרת עם חלל הפה שלו.

מעבר לפער האסתטי, מדובר גם על פער בריאותי חמור. ברגע שהשן הטבעית נופלת ממקומה, היא מותירה אחריה חניכיים חשופות, שבחלק מהמקרים מדממות ובחלק מהמקרים פשוט עומדות פעורות ופתוחות, כך שחדירת חיידקים הופכת לאופציה בעלת פוטנציאל גבוה לפגוע בבריאות הרקמות וחלל הפה בכלל.

כמו כן, נוסף על שני הפערים הללו, קיים גם הפער הפרקטי של השימוש בחלל הפה, שאינו מתאפשר בשל אובדן השיניים. פעולות כמו לעיסה, למשל, אינן מתאפשרות באופן מלא מבלי שכל סט השיניים מלא ב-100%, ולכן הפתרון האולטימטיבי הוא שיניים תותבות.

למה דווקא שיניים תותבות?

אם בעבר היה מדובר על פתרון בינוני, שעומד בתור סוג של אלתור, עם שימוש בשיניים כמו שיני היפופוטם, או חומר השנהב, ומסגרת שעשויה ממתכת או אלומיניום, הרי שהיום מדובר על עניין אחר לחלוטין. שיניים תותבות היום הן פתרון מדהים, שמביא איתו את המענה המושלם לכלל הפערים שנפילת שיניים טבעיות יוצרת אחריה: הפער האסתטי, הפער הבריאותי וכמובן הפער הפרקטי.

מחירים של שיניים תותבות – איך זה עובד בפועל?

שיניים תותבות הן היום קשת רחבה של אפשרויות שעומדות בפניכם. היות והתחום, כאמור, הולך ומתפתח עוד ועוד עם השנים, היום עומדות בפניכם אפשרויות בחירה כמו שיניים תותבות קבועות, שיניים תותבות זמניות, שיניים תותבות נשלפות ועוד. כמו כן, תוכלו לבחור בין סט מלא של שיניים תותבות, לבין התקנת שיניים תותבות בצורה בודדת – שן תותבת אחת שתופסת את מקומה של שן טבעית אחת שנפלה. בהתאם לכך, גם המחירים של שיניים תותבות משתנה בהתאם.

על מנת לסבר קצת יותר את האוזן, בואו ונכיר כמה מתוך הבולטים ביותר במחירים של שיניים תותבות. כמובן שמדובר כאן רק על טווח משוער, והמחיר הסופי יכול להיקבע בהתאם לגורמים שציינו קודם לכן, וגם בהתאם לגורמים נוספים כמו המרפאה המטפלת, מצבו ומאפייניו היחודיים של חלל הפה של כל מטופל באופן ספציפי ועוד.

טווח מחירים של שיניים תותבות – פירוט

שיניים תותבות שמגיעות בתור סט מלא, יביאו איתן טווח מחירים שינוע בדרך כלל בין 7,000 ש"ח ל-8,000 ש"ח. שיניים תותבות שמגיעות בתור סט מלא, אך עשויות מחומר זול יותר, יביאו איתן מחירים קצת יותר נוחים שינועו בין 5,000 ש"ח ל-6,000 ש"ח. שיניים תותבות על שתלים יעמוד על מחירים יקרים יותר שנעים בדרך כלל בין 15,000 ש"ח ל-25,000 ש"ח, ואילו תיקון שיניים תותבות יעמוד בדרך כלל על לא יותר מכ-600 ש"ח עד 700 ש"ח.

האם המחיר שווה את זה?

כשאנחנו מתכוונים לרכוש מוצר מסויים, הדבר הראשון שנעשה הוא לבדוק את תג המחיר שלו. במקרה של שיניים תותבות, כמובן שחשוב מאוד לעשות את המחקר הזה על מנת להבטיח שאתם לא משלמים יותר ממה שאתם צריכים, אך במקביל חשוב לזכור שהתמורה של שיניים תותבות עבור המחיר, על אף היוקר שלו, היא תמורה שבהחלט שווה את זה. בהצלחה!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)