ציפוי שיניים לומינייט

ציפוי שיניים לומינייט

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה מקבלת טיפול שיניים
תוכן עניינים

עולם רפואת השיניים מציע היום אין ספור פתרונות שונים, למגוון בעיות רפואיות ואסתטיות שקשורות בחלל הפה. בין טיפולים מורכבים, טיפולים כואבים וטיפולים ארוכים, ניתן למצוא גם טיפולים סופר פשוטים לביצוע, שמביאים איתם זמן טיפול קצר ואפס כאבים. ציפוי שיניים לומינייט הוא אחד מהטיפולים האלו, אז בואו נכיר אותו קצר יותר מקרוב במאמר הבא.

ציפוי שיניים – בואו נכיר את העולם הזה

רגע לפני שנצלול פנימה אל ציפוי שיניים לומינייט, בואו נבין למה עוזרים ציפויי שיניים שונים. ציפויי שיניים תפקידם להגן על השיניים מפני פגיעות חיצוניות, ולהשלים את המראה הקיים שלהן לכדי מראה אסתטי ונקי.

מי פונה לקבלת ציפוי שיניים?

אנשים רבים מתמודדים עם בעיות שונות כמו בעיות אסתטיקה או בעיות רפואיות. שיניים שבורות או סדוקות, לדוגמה, הן שיניים שרוב האנשים היו שמחים לצפות על מנת שהן ישתלבו בצורה מושלמת עם יתר חלל הפה, ולא יהוו מקור לבושה. כמו כן, מעבר למובן האסתטי, ציפוי שיניים הוא זה שיכול להבטיח שהשן השבורה לא תישאר חשופה לחדירה של חיידקים שונים, חדירה שבסופו של דבר עלולה להפוך את השן לפגומה והרוסה לחלוטין.

ציפוי שיניים הוא רלוונטי גם לשיניים קדמיות וגם לשיניים אחוריות, והוא פתרון שמאפשר לשן להמשיך ולתפקד כהלכה.

שיניים שבורות – לא עניין נדיר במיוחד

אתם בוודאי שואלים את עצמכם איך אנשים מגיעים למצב שהשיניים שלהם נשברות או נסדקות, אז תנו לנו לספר לכם שממש לא מדובר כאן על עניין נדיר, להיפך. גורמים רבים הופכים את השיניים שלנו, שהן רגישות ועדינות מלכתחילה, לשבורות או סדוקות. גורם שכיח ביותר הוא הגורם הגילי – ככל שאנחנו מתבגרים גם שכבת האמייל, השכבה החיצונית המגנה על השן, הולכת והופכת פחות חזקה, והתפוררות שלה יוצרת שברים וסדקים בשן.

כמו כן, גם גורמים חיצוניים שמחלישים את השיניים, כמו עישון, שתיית ואכילת חומרים חומציים רבים, וחוסר הקפדה על ההגיינה של חלל הפה, למשל, עלולים להאיץ את תהליך החלשות השיניים, ולהפוך אותן לשבורות בהתאם.

ציפוי שיניים לומינייט – מה זה?

ציפוי שיניים לומינייט הוא ציפוי שעשוי מחומר החרסינה. ציפוי שיניים לומינייט נחשב בתור פורץ דרך בתחילת דרכם של ציפויי השיניים השונים, והוא הותיק ביותר מביניהם וגם הנפוץ ביותר מביניהם. בציפוי שיניים לומינייט ניתן להשתמש על מנת לפתור מצד אחד בבעיות אסתטיות כאלו ואחרות, ומצד שני גם בבעיות רפואיות שונות.

למה דווקא ציפוי שיניים לומינייט?

לא סתם ציפוי שיניים לומינייט רכש לעצמו מעמד של כבוד. הוא מביא איתו שלל יתרונות סופר שימושיים, שמי שנהנה מהם, בסופו של דבר, הם המטופלים. ציפוי שיניים לומינייט יכול להגיע בצבעים וגוונים שונים, כך שהוא יוכל להשתלב בצורה מושלמת בפיות רבים, ללא תלות בגוון הטבעי של השיניים. כמו כן, הוא משתלב בצורה נהדרת גם מבחינת הצורה שלו, שכן הוא ציפוי שיניים מסוג שקל "לשחק" איתו.

יתרונות של ציפוי שיניים לומינייט – תתכוננו לזה, אתם עומדים להיות מופתעים

בדרך כלל שמדברים על יתרונות של כל מיני מוצרים או טיפולים, מדברים על יתרונות לא ממש משמעותיים. לעומת זאת, כאשר מדברים על יתרונות של ציפוי שיניים לומינייט, מדברים על יתרונות שהופכים את הבחירה בו לסופר ברורה. אם כן, ציפוי שיניים לומינייט יכול לשמש כפתרון מעולה במובן האסתטי. שיניים עקומות ובולטות יכולות לקבל מענה על ידי ציפוי שיניים לומינייט, כמו גם שיניים שצורתן אינה תקינה ומשתלבת עם יתר השיניים. בנוסף, הגוון של ציפוי שיניים לומינייט נבחר מבין גוונים רבים, כך שהוא יכול להתאים לכל גוון טבעי שהמטופל נושא אותו גם כך.

כל אלו הם טובים ויפים, אבל היתרונות של ציפוי שיניים לומינייט ממש לא נגמרים רק בזה. ציפוי שיניים לומינייט הוא ציפוי שיניים חזק ועמיד, כך שלא תצטרכו להחליף אותו בתדירות גבוהה, אם בכלל. בנוסף, מטופל שמגיע עם שחזורים בחלל הפה, יוכל להנות מהשתלבות הרמונית ביותר של ציפוי שיניים לומינייט עם השחזורים. כל אלו הופכים את ציפוי שיניים לומינייט לציפוי שאפשר לסמוך עליו בקבלת מראה אותנטי וטבעי.

ציפוי שיניים לומינייט – יש גם חסרונות?

אמנם לאור כל היתרונות קשה להאמין שציפוי שיניים לומינייט נושא עמו גם חסרונות, אבל כן – יש כמה דברים שתצטרכו לדעת עליו רגע לפני שתרוצו לצפות את השיניים. מדובר כאן על שני חסרונות עיקריים, שאחד מהם נוגע בעלות של ציפוי שיניים לומינייט והשני מהם נוגע בשבריריות החומר.

מבחינת המחיר, כשמדברים על ציפוי שיניים לומינייט מדברים על ציפוי שיניים יקר, בעיקר ביחס לציפויי שיניים מסוגים אחרים. טווח המחירים עבור ציפוי שיניים לומינייט נע בין 2,000 ש"ח עד 3,500 ש"ח ברוב המקרים, כאשר מדובר על ציפוי לשן אחת.

ציפוי שיניים לומינייט – התוצאות שיביאו אתכם למראה המושלם

אם כן, ניתן להצביע על ציפוי שיניים לומינייט בתור אפשרות נהדרת להענקת מראה נהדר לשיניים שלכם. כמובן שעל מנת להגיע לתוצאות טובות, תצטרכו גם לבחור ברופא שיניים שיוכל להבטיח עבודה מקצועית ויסודית, כזו שתעלה לכם חיוך רחב על הפנים – חיוך לבן ואסתטי יותר מאי פעם. עכשיו זה הזמן שלכם לפעול, ולקבוע פגישת ייעוץ עם הרופא המטפל, שיוכל להדריך אתכם אל עבר הטיפול שישנה לכם את החיים. תהנו!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)