הלבנת שיניים ביתית

הלבנת שיניים ביתית

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה מחייכת ונוגעת לעצמה בסנטר עם האצבע
תוכן עניינים

יש כל מיני פעולות שאותן אנחנו רוצים לבצע לאורך החיים, אך אנחנו יודעים שהביצוע שלהן צריך להיעשות בידי מקצוענים. למשל, אם אנחנו מעוניינים לעצב את הבית שלנו ברמה גבוהה, נצטרך לפנות למעצבי פנים שיוכלו לעצב עבורנו חלל מדהים, אם אנחנו מעוניינים לתקן בגד שנקרע לנו, נפנה אל תופרים שיוכלו לטפל בבעיה ואם נרצה להחליף כמה גופי תאורה בבית, נדע לפנות לחשמלאי מקצועי. לעומת זאת, קיימות פעולות אחרות שנרצה לבצע לאורך החיים ודווקא נדע שאנחנו יכולים לבצע אותן לגמרי בעצמנו. הלבנת שיניים ביתית היא אחת הפעולות שכל אחד או אחת מאיתנו יכולים לבצע, אז בואו נראה איך בדיוק העניין הזה עובד בפועל.

מהי הלבנת שיניים ביתית?

לפני שנגיע לעומק העניין, בואו נבין יחד מהי הלבנת שיניים ביתית. נהוג לחשוב שפעולות שקשורות בשיניים שלנו צריכות להיעשות אך ורק על ידי רופאי השיניים, אך במקרה של הלבנת שיניים ביתית הדבר הזה הוא כלל לא חובה. הלבנת שיניים ביתית היא אפשרות מתקדמת ביותר, שמאפשרת לאדם הפשוט, זה שלא מחזיק בשום ידע רפואי מקצועי או ניסיון, להגיע לתוצאות מעולות, כאלו שהוא תמיד חלם עליהן.

איך מתבצעת בפועל הלבנת שיניים ביתית?

מטופלים שבוחרים בהלבנת שיניים ביתית, צריכים להיערך עם סדי הלבנה, כמו גם עם חומר ההלבנה. את חומר ההלבנה יש הניח בתוך סדי ההלבנה, ולאחר מכן "להלביש" את הסדים על גבי השיניים. הסדים צריכים להישאר במקומם במשך 3 שעות, וביחס של ששה ימי הלבנה על יום אחד של מנוחה.

לאורך כמה זמן צריך לחזור על הפעולה הזו?

הלבנת שיניים ביתית היא הליך שאת אורכו כל אחד מהמטופלים קובע באופן עצמאי, ומה בעצם הדבר הזה אומר? ובכן, יש לכך משמעות אחת פשוטה ועיקרית – כל מטופל יוכל להתאים לעצמו את אורך הטיפול, בהתאם לתוצאות ההלבנה שמתקבלות ממנו. למשל, מטופל מסוים יכול לבחור לחזור על הפעולה במשך ארבעה שבועות ולהיות מסופק מהתוצאות שהתקבלו, לעומת מטופל אחר שיוכל לבחור לחזור על הפעולה במשך שמונה שבועות, עד אשר תתקבל תוצאה שמספקת אותו באמת.

כמה עולה הלבנת שיניים ביתית?

הלבנת שיניים ביתית היא הדרך הפשוטה ביותר וההכי פחות יקרה מבין השיטות השונות של הלבנת שיניים. המחירים של הלבנת שיניים ביתית נעים בדרך כלל בין 1,000 ש"ח ל-2,000 ש"ח, והם תלויים בסוג הסדים שתבחרו, סוג חומר ההלבנה שאותו תרכשו וכמובן בהתאם למפגשי ייעוץ שתקבעו לעצמכם לפני תחילת התהליך.

הלבנת שיניים ביתית – האם זה עדיף על הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה?

רבים תוהים על קנקנה של הלבנת שיניים ביתית, ומנסים להבין האם היא משתלמת, הן מבחינת התוצאות שלה והן מבחינת המחיר שלה, ביחס להלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה. נוכל לספר שבין שתי השיטות קיימים הבדלים רבים, הבדלים שמתחילים במחירים ונגמרים באורך התהליך, אולם שתיהן מובילות לתוצאות מצוינות שכל אחד ואחת מכם יכולים בהחלט להסתפק בהן. לכן, הבחירה בהלבנת שיניים ביתית יכולה בהחלט להיות בחירה בלב שלם.

כל היתרונות של הלבנת שיניים ביתית במקום אחד

הלבנת שיניים ביתית מביאה איתה כמה יתרונות ברורים. היות ובכל יום של טיפול תידרשו להניח את סדי ההלבנה על גבי השיניים למשך 3 שעות, תוכלו לבחור מהו טווח השעות שבו נוח לכם לבצע את הטיפול. להבדיל מהלבנת שיניים במרפאה, לדוגמה, כאן הטיפול כפוף אך ורק ללוח הזמנים שלכם בעצמכם.

הלבנת שיניים ביתית – מחיר נמוך יותר תוך שמירה על תוצאות מעולות

יתרון נוסף של הלבנת שיניים ביתית הוא היתרון הכלכלי. כשמדברים על הלבנת שיניים בשיטות אחרות, ניתן לשים לב שטווחי המחירים שם גבוהים פי 2 או 3 מהלבנת שיניים ביתית, ולכן כל מי שמעוניין בתוצאות מצוינות תוך שמירה על מחירים נמוכים – הלבנת שיניים ביתית היא בדיוק בשבילו.

תופעות לוואי של הלבנת שיניים ביתית

הלבנת שיניים ביתית מביאה איתה מעט תופעות לוואי, אך להבדיל מטיפולים אחרים – מדובר כאן על תופעות לוואי שחולפות אחרי זמן קצר במיוחד, והן תופעות לוואי פשוטות, יחסית, להתמודדות. תופעות הלוואי שעלולות לצוץ אחרי ביצוע של הלבנת שיניים ביתית הן תופעות שכוללות רגישות בשיניים ובחניכיים בעת אכילה של מאכלים או שתייה של משקאות חמים או קרים מדי, כמו גם תחושות עקצוץ שעלולות להופיע באיזור החניכיים.

איך מתמודדים אחרי ביצוע של הלבנת שיניים ביתית?

לאחר ביצוע הלבנת שיניים ביתית, יש להקפיד על הימנעות מעישון סיגריות. עישון הסיגריות עלול להכתים את השיניים, ובהמשך לכך הלבנת שיניים ביתית עלולה לאבד מהיעילות שלה. כמו כן, כדאי להימנע עד כמה שאפשר מאכילת מאכלים מכתימים, כמו סלק או אוכמניות, לדוגמה, ומשתיית משקאות כמו תה או קפה. כל אלו עלולים להוביל לכתמים בולטים על השיניים, ולכן כדי לצמצם את השימוש בהם ככל שניתן.

הלבנת שיניים ביתית – לדעת לקראת מה אתם הולכים ומה זה דורש מכם

לפני הלבנת שיניים ביתית יש לשים לב שמצב הפה שלכם מאפשר הלבנה. וודאו את מצבן התקין של השיניים, טפלו בשיניים שבורות או סדוקות, תקנו כתרים ישנים או סתימות ישנות ושמרו על חלל פה נקי מאבנית. ככל שתגיעו מוכנים יותר להלבנת שיניים ביתית, כך תוכלו להבטיח השגת תוצאות מקסימליות שיהיו בדיוק לשביעות רצונכם.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)