ציפוי שיניים לומיניריס

ציפוי שיניים לומיניריס

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה מקבלת טיפול שיניים
תוכן עניינים

כל אחד ואחת מאיתנו נולדים עם חלקים שמסבים לו אושר וגאווה, לעומת חלקים שמסבים לו בושה ומורידים לו את הביטחון העצמי. בחלק מהפעמים החלקים האלו, שמסבים בושה, הם אינם ברי פתרון, ולכן לא נותר לאדם הסובל מהם אלא להשלים עם עצמו ולקבל את עצמו כפי שהוא, אולם עבור מצבים אחרים קיימים פתרונות יותר יצירתיים ממה שאולי חשבתם. בכל הנוגע לחלל הפה, הרפואה של היום מספקת מגוון פתרונות יעילים ופשוטים, שחלקם גם לא מביאים איתם כאבים משום סוג. ציפוי שיניים לומיניריס, לדוגמה, הוא פתרון נהדר הן בפן האסתטי והן בפן הבריאותי, אז החלטנו לספר לכם עליו עוד כמה פרטים שלא בטוח שידעתם.

למה דווקא ציפוי שיניים לומיניריס? הכירו את השיטה מקרוב

העולם של ציפוי שיניים הוא עולם שמביא איתו לא מעט אפשרויות, כאשר השיטה של ציפוי שיניים לומיניריס היא רק אחת מהן. אז למה דווקא הוא? ובכן, כשמדברים על ציפוי שיניים לומיניריס מדברים על ציפוי שיניים שעשוי מחסרינה שעוברת הליך של שריפה בחום גבוה. ההליך הזה מאפשר לחרסינה להיות עמידה לאורך זמן, ובהתאם לציפוי להיות יעיל וחזק ביותר. כל זאת לצד עוביו הדק, שלא עולה על 0.20 מ"מ בלבד.

נקודות הזכות של ציפוי שיניים לומיניריס

ציפוי שיניים לומיניריס מביא איתו קלות רבה בכל הנוגע ליישומו על גבי השיניים, עד כדי כך שעל מנת ליישם אותו אין כל צורך בביצוע שיוף, השחזה או פעולות אחרות שקשורות בשיניים. כמו כן, אין כל צורך בהרדמה על מנת לבצע את יישום הציפוי.

"על הדבש ועל העוקץ" – לצד היתרונות, יש גם חסרונות

אז כן, מדובר כאן על שיטה טובה ביותר לציפוי שיניים, אולם היא לא מתאימה לכל מטופל שירצה בה.מטופלים שצבע השיניים שלהם פחות בהיר מראש, או שהשיניים שלהם פחות חזקות מבדרך כלל – ציפוי שיניים לומיניריס לא יהיה יעיל בשבילם, ולא יוכל להעניק להם את התוצאות המצופות מציפוי שיניים.

סיטואציות נדירות? לא ממש – ציפוי שיניים לומיניריס כפתרון למצבים רבים

אולי ציפוי שיניים נשמע לכם כמו משהו שלא קורה הרבה, אבל בפועל כמות גדולה מאוד של אנשים ניגשת לצפות את שיניה בעקבות מגוון סיבות. למשל, ציפוי שיניים לומיניריס יכול להיות יעיל עבור מטופלים שלהם שיניים חלשות שסובלות משברים או סדקים עמוקים, מה שמעמיד את השן בפני סיכון לחדירת חיידקים שיהרסו אותה מבפנים. מדובר כאן על צורך רפואי לכל דבר, אך לא רק.

ציפוי שיניים לומיניריס הוא פתרון גם עבור הבעיה האסתטית הנלווית לאותם חורים או סדקים. לעיתים לא יהיה מדובר על עומקים עמוקים מדי, אבל גם חור או סדק קטנים יכולים להוות מקור גדול לבושה. כאן בדיוק ציפוי שיניים לומיניריס יוכל לסייע בהסתרה שלהם, ולהעניק מראה מהמם לחלל הפה כולו.

מתביישים בחיוך שלכם? עם ציפוי שיניים לומיניריס אין שום סיבה לבושה

ציפוי שיניים לומיניריס הוא הדרך המושלמת להגיע לכדי מצב שבו אתם כבר לא מתביישים לחייך. כן, ברור לנו שהשברים והסדקים גורמים לכם לאכול באופן יותר צנוע, לצחוק בצורה יותר מופנמת ולחייך תוך הסתדרה מוחלטת של השיניים שלכם, וחבל. עם ציפוי שיניים לומיניריס אתם יכולים להבטיח לעצמכם התנהגות טבעית לחלוטין, שלא תמנע מכם לחייך, לצחוק או לאכול בדיוק כמו שמתחשק לכם.

מה המחיר של ציפוי שיניים לומיניריס?

המחיר של ציפוי שיניים לומיניריס הוא מחיר גבוה, גם כאחד שעומד בפני עצמו וגם כאחד שנמדד ביחד לשיטות אחרות של ציפוי שיניים. בדרך כלל מדברים כאן על מחירים שמתחילים ב-2,500 ש"ח עבור ציפוי שמיועד לשן בודדת, אך אין ספק שהתמורה שלו, בחישוב של עלות מול תועלת, היא תמורה נהדרת.

ציפוי שיניים לומיניריס – לא בטוחים שזה בשבילכם? אל דאגה – כך תוכלו לדעת

בדרך כלל הנראות החיצונית של השיניים, וההסתכלות במראה מדי יום, מספיקות על מנת להכריע האם אנחנו זקוקים לציפוי שיניים כזה או אחר, או שלא. במידה ואתם שלמים עם המראה שלהם כמו שהוא – נהדר! במידה ויש לכם ספק, ולו הקטן ביותר, תוכלו לבקר אצל רופא שיניים מומחה שיוכל לזהות חורים או סדקים גם בשיניים אחוריות, וביחד תוכלו לקבל החלטה האם לגשת לביצוע ציפוי שיניים או לא.

פעולות שכדאי לבצע לפני ציפוי שיניים לומיניריס

על מנת שציפוי שיניים יהיה יעיל, כדאי לבקר אצל רופא השיניים על מנת לבצע פעולות כמו ניקיון, הסרת אבנית, ניקוי פלאק ועוד. פעולות אלו יוכלו להכין את השיניים לקראת הציפוי, וכך הוא יוכל להיצמד אליהן בקלות ולהיות יעיל לאורך זמן. בכל מקרה, כדאי לקבוע ביקורים אצל רופא השיניים לצורך ביקורות שוטפות, גם ללא קשר לציפוי שיניים.

לשמור על ציפוי שיניים לומיניריס – כי הוא לא יתחזק את עצמו

גם אחרי שתבצעו ציפוי שיניים, זה לא אומר שנגמרה העבודה שלכם, להיפך – ברוב המקרים היא רק מתחילה. על מנת שתוכלו לשמור על הציפוי תקין ועמיד, תצטרכו לוודא שאתם שומרים על חלל הפה שלכם נקי ומצוחצח, כך שיוכל להישמר האפקט הנהדר של ציפוי שיניים. ככל שתשמרו על השיניים שלכם נקיות יותר, כך הן יוכלו לשמר את חוזקן ואת הציפוי שמעניק להן את המראה המושלם. תהנו ושיהיה בהצלחה!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)