יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים למבוגרים

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחור מחייך למצלמה
תוכן עניינים

בוודאי יצא לכם לא פעם להסתכל על פיות של כל מיני אנשים. כן, הפה הוא אחד האיברים המרכזיים בפנים שלנו, והוא משמש אותנו לכדי יצירת דרכי תקשורת עם אנשים אחרים, אכילה ועוד. לכן, לא פעם, על מנת להתרכז בדבריו של אדם אחר, אנחנו באופן אוטומטי מסתכלים גם על פיו, ולפעמים המראה שנגלה לעינינו הוא לא מראה ממש נעים.

אנשים מסויימים נאלצים להתמודד מדי יום עם שיניים עקמומיות ומראה לא אסתטי של חלל הפה, ולכן יישור שיניים הוא הטיפול המומלץ עבורם. יישור שיניים למבוגרים היום מציב מגוון ענק של אלטרנטיבות לבחירה, אז בואו נבדוק מה האפשרויות שתוכלו לבחור מביניהן.

יישור שיניים למבוגרים – איך מגיעים למצב כזה?

בחלק ההפעמים יישור שיניים יתבצע בגילאים צעירים יחסית. עם תום בקיעת כל השיניים הקבועות בפה, ניתן כבר להבחין בצורת הלסתות ובאופן שבו השיניים בקעו. לפעמים מראה השיניים יהיה ישר ואסתטי, אך לפעמים השיניים יגדלו בצורה עקמומית, שתוביל למבוכה גדולה בקרב הסובל מהן.

כאשר יישור שיניים לא מתבצע בגיל צעיר, צורת השיניים הנוכחית והעקמומית מלווה את האדם לאורך בגרותו, עד לכדי שהוא מגיע למצב שבבגרותו צורת השיניים כבר ממש מתחילה להפריע לו. כמו כן, הרבה מבוגרים נאלצים להתמודד עם מראה שיניים עקמומי שכזה בעקבות חוסר יכולת כלכלית בגילאים צעירים יותר, אך כיום הם בהחלט יכולים להרשות לעצמם יישור שיניים מסוגים שונים.

ולא רק שיניים עקמומיות מובילות לכדי יישור שיניים למבוגרים

שיניים עקמומיות הן אמנם הגורם הברור מאליו ליישור שיניים, אולם גם מצבים שבהם קיימים מרווחים בין השיניים הם מצבים שיישור שיניים יכול להיות יעיל בהם. בין אם המרווחים הם קטנים ולא משמעותיים, לכאורה, וכמובן כאשר המרווחים הם גדולים – יישור שיניים הוא פתרון נהדר למצב הזה.

חיוך שהוא מקור לבושה – כל הדרכים לפתור את המצב העגום הזה

מי שסובל משיניים עקמומיות ומרווחים, יודע שלא פעם הוא מתנהג בצורה לא ממש טבעית על מנת להסתיר את הדבר הזה. במקום לחייך חיוך רחב, מוצא את עצמו האדם מחייך חיוך צנוע וקטן, ולו רק בשביל שלא יצטרך לעמוד בסיטואציה שבה שיניו נחשפות לעיני כל. כמו כן, האכילה נהיית הרבה יותר מוקפדת וצנועה, והצחוק לא יכול להיות מתגלגל ומכל הלב.

יישור שיניים למבוגרים בא במטרה לפתור את הבעיות האלו, ולהפוך אותן לנחלת העבר. באמצעות יישור שיניים ניתן להגיע לתוצאות שיקנו לכם מראה פה אסתטי וישר, ומאותו הרגע – החיים שלכם עומדים להשתנות. כן, זה עד כדי כך משמעותי.

יישור שיניים למבוגרים – שיטות

היום קיימות לא מעט שיטות ליישור שיניים למבוגרים. יישור שיניים מאז ומתמיד היה אחד מהטיפולים הכי נפוצים בארץ ובעולם, ועם הזמן הוא הלך והתייעל עד לכדי מה שהוא היום. אם בעבר היה ברור שיישור שיניים כולל בתוכו שימוש במתכות רבות שנמתחות מצד אחד של הפה עד לצידו השני, הרי שהיום קיימות שיטות שמבצעות יישור שיניים בלי כל הבלאגן הזה, להיפך – בשקט ומבלי למשוך יותר מדי תשומת לב.

יישור שיניים למבוגרים בשיטת אינווזליין – הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם

אחת השיטות הבולטות של יישור שיניים למבוגרים היא שיטת אינווזליין. שיטת אינווזליין היא לא פחות מפורצת דרך בתחום של יישור שיניים, היות והיא הביאה איתה דרך טיפול חדשנית במיוחד: במסגרת יישור שיניים בשיטת אינווזליין לא נעשה שימוש בשום מתכת מכל סוג שהוא, אלא בפלטות שקופות ונשלפות אשר מורכבות באופן ספציפי עבור כל מטופל ומטופל, בהתאם למבנה שיניו ופיו.

יישור שיניים מסוג זה הוא מצד אחד אפקטיבי ויעיל, ומצד שני שומר על פרטיותו של המטופל בכך שהפלטות אינן מסגירות על קיומו של טיפול יישור שיניים.

עוד דברים שצריך לדעת על יישור שיניים למבוגרים בשיטת אינווזליין

יישור שיניים בשיטת אינווזליין הוא יישור שיניים יקר יחסית, שטווח המחירים עבורו נע בין 15,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח ברוב המקרים. כשמסתכלים על הנושא הזה מנקודת מבט רחבה, מגלים שהעלות מול התועלת כאן היא לחלוטין משתלמת, ולכן רבים בוחרים להשקיע את סכום הכסף הזה על אף גובהו, על מנת לקבל תוצאות מעולות והליך טיפול נעים.

יישור שיניים למבוגרים – גשר לינגואלי

יישור שיניים נוסף שהוא אופציה נהדרת עבור מבוגרים רבים, הוא באמצעות גשר לינגואלי. גשר לינגואלי הוא גשר חבוי, שמותקן על החלק האחורי של השיניים. הוא אמנם עשוי ממתכת בעלת צבע ניכר לעין, אך המיקום שלו בגב השיניים הופך אותו לבלתי נראה לחלוטין. גם כאן מדובר על טיפול יעיל במיוחד, שמחזיק ביתרון המיקום האסטרטגי שלו, שהופך את כל ההליך להרבה יותר נעים מבחינה אסתטית.

שיתוף הפעולה הוא חלק הכרחי בהצלחת הטיפול

בזמן יישור שיניים למבוגרים, אין מנוס אלא להמשיך ולשמור על היגיינת הפה בצורה תדירה. צחצוח שיניים, שימוש בחוט דנטלי ושטיפת הפה במי פה הם הכרחיים, על אף חוסר הנוחות שעלול להתלוות להליך.

כמו כן, במקרים שבהם יישור שיניים מתבצע על ידי פלטות נשלפות, באחריות המטופל לדאוג ולהרכיב אותן מדי יום או מדי לילה, בהתאם להוראותיו של הרופא המטפל. ככל ששיתוף הפעולה בין המטופל לבין הליך הטיפול יהיה גדול יותר ותדיר יותר, כך הסיכוי להצלחת הטיפול הולך וגדל בהתאם.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)