הלבנת שיניים בלייזר

הלבנת שיניים בלייזר

זמן קריאה משוער: 3 דקות
הלבנת שיניים לפני ואחרי
תוכן עניינים

כשאנחנו צופים בסדרת טלוויזיה או בסרט קולנוע, אנחנו תמיד רואים איך הגיבורים הם מצוחצחים ומוקפדים כל כך. הם תמיד מביאים איתם שיניים לבנות, עור בורק, בגדים נקיים ושיער משוך בג'ל יוקרתי, ולנו לא נותר אלא לקנא בחיים הזוהרים שלהם. אם בעבר הרצון להיות כמו אותם כוכבים היה רצון שהוא בגדר חלום בלתי אפשרי להגשמה, הרי שהיום כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לדאוג לעצמם למראה סופר יוקרתי ומפואר. אז מאיפה מתחילים? הלבנת שיניים בלייזר תוביל אתכם צעד אחד קדימה אל עבר חיי הכוכבות, ותוכל להקנות לכם את המראה שתמיד חלמתם עליו. אז מה חשוב לדעת על הלבנת שיניים בלייזר? הנה כל הפרטים שאתם זקוקים להם.

הלבנת שיניים בלייזר – מי צריך את זה בכלל?

הלבנת שיניים בלייזר היא אפשרות שנוסדה לפני כמה עשרות שנים, והיא מאפשרת היום להמוני אנשים מסביב לעולם להגיע לאותו חיוך כוכבי שעליו הם חולמים בלילות. לפני שניגשים להלבנת שיניים בלייזר, חשוב להבין מאיפה הצורך הזה בכלל נולד.

עם השנים השיניים שלנו עוברות שינויים. השיניים, שמורכבות משכבת אמייל חיצונית, שצבעה לבן, ומשכבת דנטין פנימית, שצבעה צהוב, הולכות ומשנות את היחס בין שתי השכבות הללו ככל שאנחנו מתבגרים. אם בגילאים צעירים שכבת האמייל הלבנה היא חזקה ומצליחה להסתיר את הדנטין הצהוב, הרי שככל שאנחנו מתבגרים שכבת האמייל נשחקת, במקביל לעיבויה הטבעי של שכבת הדנטין הצהובה. באופן הזה, הצבע הצהוב מתחיל להיות בולט יותר לעין.

הלבנת שיניים בלייזר – מעשנים? זה בדיוק בשבילכם

אם לא מספיקות הסיבות הטבעיות שגורמות להצהבה של השיניים, במקביל אלינו קיימות גם לא מעט סיבות חיצוניות שגורמות לה. אנשים שמעשנים בוודאי מכירים את הנקודה הזו, שבשלב מסויים מתחילים להופיע כתמים חומים, קטנים או גדולים, על גבי השיניים. הדבר הזה קורה בעקבות המפגש של הניקוטין עם האוויר, שהופך אותו לחום.

כמו כן, גם אנשים ששותים קפה, תה או קולה על בסיס קבוע או אוכלים באופן תדיר מאכלים מבוססי עגבניות, סלקים ומאכלים מכתימים אחרים – גם הם חשופים יותר לכתמים בולטים שיצוצו על גבי השיניים.

לשים קץ לבושה עם הלבנת שיניים בלייזר

כל מי שמתמודד עם שיניים שמקבלות גוונים אחרים, צהובים, חומים ועוד, יודע שלאט לאט התנהלותו התקינה הולכת ומשתבשת. נעשה מאמץ אדיר על מנת לצמצם את השימוש בפה, הצחוק הופך פחות מתגלגל וחשוף, החיוך שומר על צניעות ובאופן כללי, קיים ניסיון להסתיר עד כמה שניתן את השיניים ואת הכתמים שעליהן.

הלבנת שיניים בלייזר היא הדרך שתוכל לאפשר לכם לעצור את הצמצום הזה, ולחזור בחזרה אל צחוק מתגלגל, חיוכים חושפי שיניים והימנעות מהבושה שעוטפת אתכם בזמן האחרון.

הלבנת שיניים בלייזר – אל תנסו את זה בבית

הלבנת שיניים בלייזר היא שיטת הלבנה שיכולה להתבצע אך ורק במרפאה מקצועית. להבדיל משיטה של הלבנת שיניים ביתית, הלבנת שיניים בלייזר עושה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ביותר, ולכן הרופא המטפל הוא היחיד שיוכל לבצע אותה.

הלבנת שיניים בלייזר או הלבנת שיניים ביתית – במי מהן עדיף לבחור?

הנושא של הלבנת שיניים הוא נושא אינדיבידואלי לחלוטין. כל אחד ואחת מאיתנו רשאים לבחור באיזו משיטות הלבנת השיניים הוא מעוניין, בהתאם למשתנים כמו זמן פנוי, תקציב ועוד. אז נכון, אולי לא נוכל לסייע לכם בבחירה הסופית בין הלבנת שיניים בלייזר לבין הלבנת שיניים ביתית. אבל כן נוכל להציג בפניכם כמה ממצאים שחשוב שתדעו.

הלבנת שיניים בלייזר תהיה קצרה יותר באופן משמעותי מהלבנת שיניים ביתית, כאשר מדובר כאן על הבדלים של טיפול בן שעה וחצי לעומת טיפול בן בין ארבעה לשמונה שבועות רצופים. בנוסף, הלבנת שיניים בלייזר נעשית על ידי איש מקצוע, לצד הלבנת שיניים ביתית שנעשית על ידי האדם הפרטי. חשוב לציין ששתי השיטות יעילות, השאלה היא רק במי מהן תרצו לבחור בסופו של דבר.

המחיר של הלבנת שיניים בלייזר – חסכון קטן ואתם שם

הלבנת שיניים בלייזר היא הלבנה שהמחיר שלה ינוע בדרך כלל בין 2,000-3,000 ש"ח. המחיר הסופי ייקבע בהתאם למרפאה שבה תבחרו לבצע את הטיפול, בהתאם לחומרים המלבינים שבהם הרופא המטפל ישתמש וגורמים נוספים אחרים. נקודה שחשוב להבהיר כאן היא שאנשים רבים זקוקים לטיפולים מקדימים לקראת הלבנת שיניים בלייזר, כמו החלפת כתרים וסתימות, שיננית ועוד, ולכן העלות הכללית של כל ההליך יכולה להסתכם גם במחירים גבוהים יותר מאלו שציינו כאן.

הלבנת שיניים בלייזר – הלכה למעשה

הלבנת שיניים בלייזר מתקיימת באמצעות סדי הלבנה שמלאים בחומרי הלבנה. בשלושה סבבים קצרים בני 20 דקות, הסדים יורכבו על גבי השיניים של המטופל, ועליהם תוקרן קרן הלייזר. קרן הלייזר היא זו שתגרום לספיגת חומר ההלבנה בשיניים, ותהפוך את ההליך לקצר ויעיל.

עדיין מתלבטים? התוצאה תשאיר אתכם המומים

אין כל ספק שהתוצאות של הלבנת שיניים בלייזר הן תוצאות לא פחות ממדהימות. העבודה הזריזה, היעילות הרבה, החומרים האיכותיים והטיפול המקצועי הם אלו שהופכים את הלבנת שיניים בלייזר לשיטה שאוכלוסיה גדולה פונה אליה בתור פתרון, ולא פלא שהתחום הזה ממשיך ומתפתח לאורך הזמן. עם כל היתרונות הבולטים הללו, גם אתם מוזמנים לקחת חלק במהפכת השיניים הלבנות של המאה ה-21, ולהנות ממחמאות מפה ועד הודעה חדשה.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)