צמחי מרפא לכאבי שיניים

צמחי מרפא לכאבי שיניים

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה תופסת את הלחי בכלל כאבים בשיניים
תוכן עניינים

כאבים שיניים ידועים בתור אחד מסוגי הכאבים החזקים ביותר שהאדם יכול לחוות. כן, איך שלא נסתכל על זה, בסופו של דבר חלל הפה שלנו מכיל כל מיני עצמות ורקמות עדינות ורגישות ביותר, ולכן כל פגיעה, מהקלה שבהן ובוודאי שעד החמורה שבהן, עלולה לגרום לנו לכאבי שיניים חזקים במיוחד. היום קיימים לא מעט טיפולי שיניים שיכולים לחלץ אותנו מכל צרה שניקלע אליה, אולם במקביל לטיפולים המסורתיים, קיימות גם כמה שיטות אלטרנטיביות כדי להתמודד עם הכאבים. צמחי מרפא לכאבי שיניים ידועים בתור כאלו שיש להם סגולות נהדרות שמקלות על ההתמודדות עם הכאבים, אז בואו נכיר את הנושא הזה קצת יותר לעומק דרך המאמר הבא.

צמחי מרפא לכאבי שיניים – לא להתספק רק בתרופות הקלאסיות

ידוע היום שכמעט לכל בעיה, בין אם היא קשורה בחלל הפה והשיניים שלנו ובין אם לא, קיים פתרון ששייך לעולם הרפואה הקלאסי. מגוון תרופות כימיות נועדו לטיפול בכל מיני רמות של כאבים וסוגים של כאבים, ולכן ברוב המקרים אנחנו מוצאים את הפתרונות היעילים ביותר על מדפיהן של רשתות הפארם השונות.

לעומת זאת, במקביל לרפואה הקלאסית, הולכת ומתפתחת בשנים האחרונות תנועה נרחבת של דרכי טיפול טבעיות, הכוללות צמחי מרפא לכאבי שיניים, כמו גם משחות, טיפות וקרמים שעשויים מחומרים טבעיים בלבד, ועוזרים להתמודד עם בעיות רפואיות שונות. השילוב בין השניים יכול להוביל לתוצאות נהדרות, שינמיכו את רמות הכאבים ויביאו לכדי מרגוע ושלווה בקרב המטופל.

אילו צמחי מרפא לכאבי שיניים יכולים לסייע ברגע האמת?

אז קיימים לא מעט צמחי מרפא לכאבי שיניים שמיועדים להקלה בכאבים ולהתמודדות הרבה יותר פשוטה ונעימה עם העניין, וכדאי שנכיר אותם מקרוב על מנת שאלו יוכלו לשמש אתכם ברגע האמת. נתחיל מעלי האזוב, שהם אחד מהסוגים הבולטים של צמחי מרפא לכאבי שיניים.

האזוב הוא חלק בלתי נפרד מתבלין הזעתר, אותו אנחנו מכירים מסלטים רבים ומתבשילים שונים. עלי האזוב הם בעלי יכולת לשכך כאבי שיניים בעוצמות גבוהות, כמו גם עלי הזעתר שנושאים איתם יכולות חיטוי גבוהות מאוד בחלל הפה. שני סוגי העלים הם אנטי בקטריאליים, ולכן הם טובים מאוד בהתמודדות עם כאבי שיניים. אופן השימוש בעלים הוא או על ידי לעיסתם, או על ידי שטיפת הפה באמצעות מים שהעלים נחלטו בהם.

ג'ינג'ר – עוד אחד מצמחי מרפא לכאבי שיניים, אבל לא רק

הג'ינג'ר הוא אחד מהצמחים בעלי הסגולות הבולטות ביותר, לא רק בתחום של כאבי שיניים אלא גם לכאבי גרון, לדוגמה. אז איך הוא קיבל את התכונות החיוביות האלו? ובכן, הוא מכיל חומרים שהם נוגדי דלקת, ולכן הוא יכול לגרום לדלקת שנמצאת בשלבים התחלתיים ומתקדמים כאחד, להפחית את קצב ההתקדמות שלה עד כדי היעלמות מוחלטת.

והדברים החיוביים שלו לא נגמרים רק כאן: בג'ינג'ר קיימים נוגדי חמצון, כך שהגוף יכול להנות מחיזוק חיובי של המערכת החיסונית, בדרך להשמיד את החיידקים שגורמים לכאבי שיניים. אז איך משתמשים בג'ינג'ר? תוכלו לחלוט אותו בתוך מים חמים, ולהשתמש בחליטה לחיטוי האיזור הדלקתי או הכואב.

אלת המסטיק – היא הרבה יותר ממה שהיא נשמעת

אלת המסטיק היא שיח יפהפה, שמעבר לפרחיה ופירותיה האדומים, מביאה איתה גם שרף נהדר שבו אפשר להשתמש להתמודדות עם כאבי שיניים. שרף אלת המסטיק יכול להביא לחיטוי של חלל הפה ולגרום לחיזוק משמעותי של השיניים שלכם, ולכן לא מעט משחות שיניים עושות בו שימוש כחלק אינטגרלי מהחומרים שמהם הן עשויות.

מתי בפעם האחרונה מרחתם אלוורה?

כשמדברים על צמחי מרפא לכאבי שיניים, אי אפשר להתעלם מצמח האלוורה. צמח האלוורה ידוע בתור המרגיע הלאומי של לא מעט פצעים כואבים או עקיצות מגרדות, וגם בכל הנוגע לכאבי שיניים הוא צמח יעיל במיוחד. יש לו יכולות הרגעה בולטות במיוחד, ועל הדרך הוא גם יכול לחזק את השיניים והרקמות שבחלל הפה שלנו. אופן השימוש באלוורה הוא פשוט מאוד, ונעשה על ידי מריחה על האיזור הכואב.

צמחי מרפא לכאבי שיניים: טימין – לא רק לתיבול של פסטות ודגים

הטימין הוא נהדר ביותר, והוא מהווה חלק בלתי נפרד מרשימה של צמחי מרפא לכאבי שיניים. הטימין הוא צמח אנטי פטרייתי, ולכן הוא יעיל במיוחד בהתמודדות עם כאבי שיניים. הוא מחטה את הפה ושומר עליו מפני דלקות, מחלות וכאבים.

כורכום – אל תוותרו עליו, לא במתכונים ולא כחלק מרשימת צמחי מרפא לכאבי שיניים

הכורכום הוא מעין תרופת קסמים, שכן הוא מכיל בתוכו אין ספור תכונות חיוביות שיכולות להפוך כל כאב לנחלת העבר. הכורכום יעיל בהתמודדות עם כאבי שיניים, והשימוש בו הוא קל במיוחד: יש למרוח אותו, אחרי ערבוב קל במים, על האיזור הכואב, מה שיגרום לכם להרגיש הקלה מידית תוך שניות ספורות.

צמחי מרפא לכאבי שיניים: בואו לא נשכח מהמנטה

אנחנו מכירים את עלי המנטה מחליטות תה טעימות וממסטיקים שמרעננים את ריח הפה שלנו, אבל עלי המנטה יעילים לא פחות גם בהתמודדות עם כאבי שיניים. תוכלו להשתמש כאן או בעלי מנטה טריים או בשמן המנטה, ולהרגיש תוך דקות הקלה משמעותית בכאבי שיניים.

עד כאן צמחי מרפא לכאבי שיניים. מאחלים לכם בריאות איתנה והקלה עד כמה שיותר מידית בכאבי השיניים שלכם. שמרו על עצמכם!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)