פיסול פנים ורפואת שיניים

פיסול פנים ורפואת שיניים

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה מקבלת טיפול שיניים מרופא שיניים
תוכן עניינים

פיסול פנים ורפואת שיניים יכולים להישמע לכאורה כמו שני עולמות תוכן שממש אינם שייכים אחד לשני, אבל בפועל התפישה הזאת היא לחלוטין מוטעית. פיסול פנים ורפואת שיניים הם שני מושגים שדווקא מאוד הולכים ביחד, במיוחד ככל שעולם הרפואה האסתטית הולכת ותופסת יותר ויותר תאוצה משנה לשנה

פיסול פנים ורפואת שיניים משמשים היום אלפי אנשים להגיע לכדי נראות צעירה יותר ואסתטית יותר, ואם הנושא הזה מדבר גם אליכם, הישארו איתנו ותקבלו כמה מהטיפים הבולטים ביותר שכדאי להכיר.

פיסול פנים ורפואת שיניים – למי זה באמת מיועד?

אז תראו, ככלל כאשר מדברים על טיפולים אסתטיים וטיפולי שיניים מדברים על אוכלוסיות שלמות שיכולות להנות מהם – צעירים, מבוגרים, נשים, גברים ועוד. אם אנחנו מתעמקים בנושא הזה באופן קצת יותר ספציפי, ומדברים באופן מיוחד על פיסול פנים ורפואת שיניים, ניתן להצביע על אוכלוסיית האנשים המבוגרים בתור האוכלוסיה שיכולה להנות מהם במיוחד.

ככל שאנחנו הולכים ומתבגרים, ככה תווי הפנים שלנו הולכים והופכים הרבה יותר שמוטים ומקומטים, ולהזדקנות קיימת גם, כמובן, השפעה ישירה על חלל הפה. בין היתר, ניתן להבחין בהיחלשות של עצם הלסת, אובדן שיניים ועוד. בנקודת הזמן הזו בדיוק, פיסול פנים ורפואת שיניים הופכים להיות מושגים רלוונטים מאוד.

להרגיש צעירים יותר, להרגיש טוב יותר

המטרה של פיסול פנים ורפואת שיניים היא להוביל את אותם אנשים מבוגרים, שסובלים כעת גם מנראות אסתטית שפחות אהובה עליהם, וגם בחוסר יכולת להשתמש בחלל הפה בתור חלל שמתפקד כהלכה, אל עבר חיים חדשים – חיים שבהם הם מסתכלים על עצמם ונהנים ממה שמשתקף להם במראה, וגם מסוגלים לדבר, לאכול ולבצע מגוון פעולות אחרות באמצעות חלל הפה שלהם.

כולנו היינו שמחים לחזור כמה שנים לאחור, ולהנות מהמראה הצעיר שהיה לנו. כן, אין דבר מוזר ומשונה יותר מאשר שדמות אחרת מזו שהכרנו משתקפת לנו מהמראה, ולכן פיסול פנים ורפואת שיניים מאפשר לדבר הזה לקרות בקלות וביעילות.

מה בין פיסול פנים ורפואת שיניים? איך המושגים האלו הולכים ביחד?

אז בואו נדבר קצת יותר לעומק על הקשר בין פיסול פנים ורפואת שיניים, כי יכול להיות שהוא עדיין לא ב-100% ברור לחלק מכם. ככל שהפנים שלנו עוברות הזדקנות, כך היציבות שלהם הולכת ופוחתת. הדבר הזה משפיע באופן ישיר על החוזקה של עצמות הלחיים, עצמות הלסת, הסנטר, ועצמות מרכזיות אחרות שתומכות בחלל הפה, ובהתאם לכך הוא עלול להגיע למצבים של חוסר תפקוד, תזוזת מיקום השיניים, נפילת השיניים ממקומן ועוד.

במקום הזה פיסול פנים ורפואת שיניים יכולות ביחד להגיע לתוצאה השיקומית המושלמת. למעשה, נוצר כאן מצב ששתי הפעולות האלו יכולות להוביל לכדי ארגון וסידור מחדש של הפנים, בשילוב טיפולי שיניים שישלימו את החסר ויתקנו את הלקוי, ובהתאם יוכל חלל הפה לחזור למצבו התקין, ומראה הפנים יהיה לא פחות מנהדר.

פיסול פנים רפואת שיניים – מה הן צריכות לכלול?

בשביל שנוכל להבין את הנושא הזה על כל הצדדים שלו, כדאי להבין מה כוללת כל אחת מהפעולות הללו. רפואת שיניים יכולה להביא איתה טיפולים חשובים כמו טיפולי שורש, השתלת שיניים, הלבנת שיניים, התקנת כתרים ועוד. כל אלו באים במטרה לגרום לחלל הפה להיראות לא פחות ממושלם, עם סט שיניים מלא וצחור.

פיסול פנים הוא טיפול שמשקם את כל מראה הפנים. נעשות כאן פעולות מתיחה שונות שגורמות לקמטים להפוך להיסטוריה, מילויים שמחזירים את העור למצב הבוהק והמתוח שהוא היה ועוד. לפיכך, ניתן להבין ששתי הפעולות האלו ביחד הן לא פחות מסוס מנצח.

אז מה מתקבל כאן בסוף – מראה טבעי או מלאכותי?

בכל הנוגע לפיסול פנים ורפואת שיניים, אנחנו מדברים על הליך שבסופו מתקבלת תוצאה לא רק טבעית, אלא סופר טבעית. שני התחומים, הן התחום של פיסול פנים והן התחום של רפואת שיניים, התפתחו לאין שיעור בשנים האחרונות, והם שניהם עושים שימוש במיטב הכלים, המכשור והאבזור המתקדמים ביותר, על מנת שיוכלו להתקבל התוצאות הטבעיות שאכן מתקבלות בעקבותיהם.

מי מכם שחושש לגשת לפיסול פנים ורפואת שיניים כדי לא לקבל תוצאה שנראית מלאכותית, יכול לנשום לרווחה ולהתרגל למחשבה שהתוצאה שהוא עומד לקבל היא בדיוק התוצאה שאותו הוא שואף לקבל, ולכן לא כדאי להתלבט על העניין הזה אפילו לא לעוד רגע אחד.

פיסול פנים ורפואת שיניים – איך הכי כדאי לעשות את זה?

על מנת שיוכלו להתקבל התוצאות שעליהן אנחנו מדברים, חשוב כמובן להקפיד לבצע פיסול פנים ורפואת שיניים אך ורק אצל טובי המומחים. התפשרות על אנשי מקצוע חסרי ניסיון או ללא שום המלצות היא התפשרות שעלולה לבוא לידי ביטוי בתוצאות שלא מזכירות את התוצאות שקיוויתם לקבל, והתיקונים והטיפולים שיצטרכו להגיע בעקבותיה יכולים לעלות לכם ביוקר. מהסיבה הזו בדיוק, אנחנו ממליצים לבצע מחקר מעמיק לפני שאתם ניגשים לביצוע פיסול פנים ורפואת שיניים, ולהבטיח שאתם עושים אותן במקום הנכון.

כמה עולה פיסול פנים ורפואת שיניים?

פיסול פנים ורפואת שיניים הם טיפולים שיכולים להסתכל בכמה אלפי שקלים, בטווח של בין 6,000-8,000 ש"ח לערך, והם יכולים גם להגיע לטווחים גבוהים יותר של 10,000-15,000 ש"ח, לדוגמה. המחיר הסופי נקבע בהתאם לסוגי הטיפולים שיצטרכו להתבצע במסגרת רפואת השיניים, וכן בצרכים הספציפיים של פיסול פנים. תהנו ובהצלחה!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)