מחירי הלבנת שיניים

מחירי הלבנת שיניים

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה עם חולצה לבנה מחייכת
תוכן עניינים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להצטרף למהפכה של הלבנת שיניים. אם בעבר היינו צריכים להסתפק בשיניים צהבהבות ומלאות בכתמים, בעקבות אכילת מאכלים מסויימים או עישון, הרי שהיום קיימות לא מעט שיטות של הלבנת שיניים שיוכלו להוביל אתכם אל עבר התוצאה הרצויה. כדי לגשת להלבנת שיניים, כדאי קודם כל לבצע סקר קטן בכל הנוגע למחירי הלבנת שיניים. באופן הזה, תוכלו להתחיל את ההליך עם כמה שיותר ידע מקדים, ותוכלו לבצע את הבחירות שהכי נכונות לכם באופן אישי. אז מהם מחירי הלבנת שיניים, ואיך כל הדבר הזה בכלל עובד? אל דאגה – כל הידע שאתם זקוקים לו נמצא כאן למטה.

הלבנת שיניים – כל מה שצריך לדעת על השיטה שכבשה את העולם

אם עד לפני כמה עשורים הלבנת שיניים היתה נראית כמו חלום רחוק, הרי שהיום היא מנת חלקם של המון אנשים גם בארץ וגם בעולם. הלבנת שיניים היא הדרך היעילה ביותר להגיע לתוצאות טובות, והיא מיועדת לכל מי שמרגיש לא בנוח עם לחייך, לדבר או לבצע פעולות מוחצנות אחרות באמצעות הפה בכלל ובאמצעות השיניים בפרט.

הלבנת שיניים היום היא פשוטה יותר מאי פעם, והיא יכולה להתבצע בכמה וכמה דרכים, כאשר שתי הדרכים הבולטות מביניהן היא הלבנת שיניים ביתית והלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה.

מחירי הלבנת שיניים – מושפעים מהשיטה שתיבחר

היות ומדובר כאן על שתי דרכים עיקריות לביצוע הלבנת שיניים, כדאי גם להכיר את עניין המחירים שלהן. כל אחת מהשיטות להלבנת שיניים מתבצעת באופן אחר ומתפרשת לאורך טווחי זמן שונים. מהסיבה הזו בדיוק, גם מחירי הלבנת שיניים יהיו שונים בהתאם, ומותאמים לפי השיטה שתיבחר.

מחירי הלבנת שיניים ביתית

בכל הנוגע למחירי הלבנת שיניים ביתית, מדובר כאן על טווח מחירים שיכול לנוע בין 1,000 ש"ח ל-2,000 ש"ח ברוב המקרים. המחיר הסופי ייקבע בהתאם לחומרים שישמשו אתכם להלבנת שיניים שאותם תבחרו לרכוש, ובהתאם לכמות.

אז איך מתבצעת הלבנת שיניים ביתית?

אחרי שנגענו במחירי הלבנת שיניים ביתית, כדאי גם להבין איך היא עובדת בפועל. כחלק מהלבנת שיניים ביתית, יצטרך המטופל להיערך עם סדי הלבנה מותאמים. סדי ההלבנה הם אלו שבתוכם יונח חומר ההלבנה, בכמויות המתאימות והייעודיות כמובן, ואותם יצטרך המטופל להניח על שיניו. עם סדי ההלבנה המטופל צריך להישאר במשך 3 שעות, ואז להסירם.

היות והציפיות מהלבנת שיניים הן ציפיות שמשתנות בהתאם לכל מטופל ומטופל, אורך הטיפול יוכל להשתנות, גם הוא, בהתאם לרצונות שלו. יהיו מטופלים שיבחרו להניח את סדי ההלבנה לאורך 3 שעות ביום ולאורך ארבעה שבועות בלבד, זאת לעומת מטופלים שיבחרו להניח את סדי ההלבנה לאורך 3 שעות ביום ולאורך שמונה שבועות שלמים. הכל תלוי באילו תוצאות רוצים להשיג, ומתי הן מושגות בפועל.

מחירי הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה

כעת הגיע הזמן להכיר גם את הסוג השני של הלבנת שיניים – הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה. מיד נגיע לדבר גם על דרך הפעולה שלה, אולם כדאי שנתחיל מלהבין את הבדלי המחירים בינה לבין הלבנת שיניים ביתית. טווחי המחירים של הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה נעים בדרך כלל בין 2,000 ש"ח ל-3,000 ש"ח. המחיר הסופי עבור הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה ייקבע בהתאם לרופא המטפל שבו תבחרו ובהתאם לגורמים נוספים אחרים.

הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה – היכרות והבדלים מהלבנת שיניים ביתית

במקרה של הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה, מדובר על הלבנה שמתבצעת בפעם אחת, ולא במשך כמה שעות ולאורך כמה שבועות כמו הלבנת שיניים ביתית. הלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה היא הלבנה מקצועית ויסודית, שבמהלכה יוקרן על חומרי ההלבנה אור מקרן לייזר.

סבבי ההקרנה יתרחשו בשלוש פעימות, כאשר כל אחת מהן בת 20 דקות בלבד. הפעולה כולה, אם כן, תארוך בין שעה ורבע לבין שעה וחצי, כולל זמני הכנה של המטופל לפעולה של הלבנת שיניים.

הלבנת שיניים: ביתית או במרפאה – יש דברים שכדאי לדעת רגע לפני שמבצעים אותה

הלבנת שיניים מכל סוג שהוא לא מסתיימת רק בשימוש בסדי ההלבנה ובחומרים המלבינים, להיפך – זוהי רק נקודת ההתחלה. על מנת להבטיח הלבנת שיניים ביתית אפקטיבית, תצטרכו לדעת איך להיערך אליה ואיך לשמר אותה לאורך זמן.

בראש ובראשונה, הכנת הפה לקראת הלבנת שיניים היא הכרחית. בהתאם למצב הפה שלכם, תצטרכו להבין האם אתם זקוקים לפעולות כמו ניקוי יסודי ומקצועי על ידי שיננית, החלפת סתימות וכתרים ישנים על מנת שיוכלו להשתלב בקלות עם גוון ההלבנה, תיקון של שיניים סדוקות או שבורות ועוד.

נוסף על כך, פעולות כמו הימנעות מעישון שעלול להכתים את השיניים, הימנעות משתיית משקאות מכתימים כמו קולה, קפה או תה, והימנעות מאכילת מאכלים מכתימים כמו סלק, מאכלים מבוססי עגבניות ועוד – מהוות, כל אלו, פעולות הכרחיות על מנת לשמור על השיניים שלכם לבנות, בדיוק כמו שרציתם מלכתחילה.

מחירים הלבנת שיניים – בסופו של דבר, אין מחיר להגשמת החלומות שלכם

בין אם תבחרו בהלבנת שיניים ביתית ובין אם בהלבנת שיניים שמתבצעת במרפאה, בסופו של דבר זכרו שמה שצריך להוביל אתכם הוא החלום שלכם. חשבו היטב על הקומבינציה המושלמת בין התקציב שלכם לבין החלום שאותו אתם רוצים להגשים, ותוכלו להבטיח שההשקעה הכספית שלכם תשתלם לכם כהוגן. בהצלחה!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)