כיצד מתכוננים להלבנת שיניים?

כיצד מתכוננים להלבנת שיניים?

זמן קריאה משוער: 3 דקות
שיניים לבנות ויפות של בחורה
תוכן עניינים

אם בעבר הנתונים שנולדנו איתם וגדלנו אליהם היו נתונים שאי אפשר היה לשנות, הרי שהיום כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לנקוט בכמה וכמה דרכים על מנת לשפר את הנתונים שלנו. בכל הנוגע למראה החיצוני שלנו, ניתן להצביע על מגוון דרכים שיוכלו לגרום לנו להיות שלמים יותר עם עצמנו, כאשר חלק מהדרכים המוכרות ביותר הן הקפדה על תזונה נכונה וביצוע פעילות גופנית, על מנת לחטב ולעצב את הגוף. אולם צורת הגוף שלנו לא נגמרת אך ורק בעניין הזה, וגם חלל הפה, לדוגמה, תופס מקום נכבד שלו אנשים רבים מעוניינים להעניק מראה לא פחות ממושלם. הלבנת שיניים היא אחת הדרכים שבאמצעותן ניתן לעשות זאת, ולקראתה תצטרכו לעשות הכנה להלבנת שיניים שתוכל לאפשר לפעולה להתבצע כהלכה. כאן למטה ריכזנו לכם את כל מה שצריך לדעת על הכנה להלבנת שיניים – אז קדימה, בואו נתחיל!

הכנה להלבנת שיניים – באמת צריך את זה?

הלבנת שיניים לא יכולה להתבצע פשוט ככה, משום מקום. הלבנת שיניים היא פעולה שלמעשה מבצעת בשיניים שינויים, שינויים שלא יכולים להתבצע על כל שן באשר היא. שיניים סדוקות או שבורות, לדוגמה, או שיניים שיש להן סתימות ישנות או כתרים ישנים, הן שיניים שהלבנת שיניים לא תוכל להיות יעילה עבורן, ולכן הכנה להלבנת שיניים היא הכרח עבור שיניים מסוג זה, וזוהי, כמובן, רק דוגמה אחת מתוך רבות.

הכנה להלבנת שיניים היא זו שתוכל לדאוג שאותן שיניים, על אף מצבן הנוכחי, יוכלו לעבור שינוי שיאפשר להן לעבור הלבנת שיניים באופן אפקטיבי, נעים ונוח.

איך באה לידי ביטוי הכנה להלבנת שיניים?

הכנה להלבנת שיניים יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים. מפגשי הכנה להלבנת שיניים הם מפגשים חשובים וקריטיים, כמו גם טיפולים שיוכלו לסייע לבריאות השן, הקפדה על היגיינת הפה ושימוש בתכשירים שיוכלו להפחית את הרגישות בשיניים ובחניכיים לקראת ההליך.

"יותר טוב כלום מכמעט": הלבנת שיניים ללא הכנה – כבר עדיף שלא בכלל

אנשים שניגשים להלבנת שיניים מבלי לבצע את פעולות ההכנה הדרושות, עלולים בראש ובראשונה להיתקל בסירוב מצד הרופא המרפא לביצוע הלבנת שיניים, וחבל. מעבר לזה, במידה ואותם אנשים יפנו לדרך הלבנת שיניים ביתית ועצמאית על אף שלא נעשתה הכנה עבורה, הם ימצאו את עצמם עם תוצאות שאינן לשביעות רצונם. כל אלו יכולים להימנע על ידי הקפדה על מספר דברים חשובים, אז בואו נכיר אותם קצת יותר מקרוב.

טיפים חשובים כחלק מהכנה להלבנת שיניים

אז צעד ראשון וחשוב הוא להיפגש עם רופא שיניים מנוסה ומקצועי. רופא השיניים יוכל להדריך אתכם, באופן ספציפי שמתאים לכם אישית, לגבי פעולות רלוונטיות שקשורות בהכנה להלבנת שיניים. הרופא ייעץ לכם על דרכים שבאמצעותן תוכלו להכין את שכבת האמייל בשיניים שלכם להלבנה, באמצעות ניקוי שיניים שיעשה באופן מקצועי על ידי שיננית. ניקוי זה יוכל להסיר את האבנית הצבורה בין השיניים שלכם, וכן את שאריות המזון שכלואות בין השיניים.

בחירת סוג הלבנת שיניים – חלק בלתי נפרד מהכנה להלבנת שיניים

היום קיימות לא מעט דרכים שבאמצעותן ניתן לבצע הלבנת שיניים, וביניהן ניתן למצוא הלבנת שיניים ביתית, הלבנת שיניים רפואית, הלבנת שיניים שמשלבת בין ביתית לרפואית ועוד. כחלק מהמפגש עם הרופא, כדאי להתייעץ איתו באשר לשאלה באיזה סוג של הלבנת שיניים כדאי לכם לבחור. את ההמלצה יוכל הרופא לתת לכם בהתאם לגוון השיניים הנוכחי שלכם, רמת הרגישות בשיניים ועוד.

הכנה להלבנת שיניים – הסברים, משמעויות, דרכים

כחלק מהכנה להלבנת שיניים חשוב גם להבין מה בדיוק מצפה לכם בהליך הזה. מדובר כאן על הליך שידרוש מכם לטפל בפה שלכם עוד הרבה לפני שהוא מתחיל, ואם דיברנו קודם כל על ניקוי הפה על ידי שיננית, הרי שחלק מהאנשים שיש להם סתימות או כתרים ישנים יצטרכו להחליף אותם בטרם הם יגשו להלבנת שיניים. כמו כן, אחרי שתבוצע הלבנת שיניים חשוב להבין שקיימות כל מיני תופעות לוואי כמו רגישות למאכלים או משקאות בטמפרטורת קור או חום מובהקות, ותחושה של עקצוץ בחניכיים. הידיעה של כל אלו מהווה חלק מרכזי בהכנה להלבנת שיניים.

הכנה להלבנת שיניים בשילוב מאכלים ומשקאות מכתימים – רעיון לא טוב בכלל

כחלק מהכנה להלבנת שיניים, אתם צריכים להתחיל לשים לב למה שנכנס לכם לפה. שימוש במשקאות כמו קפה או קולה, שעלולים להכתים את השיניים, מאכלים של רטבים מבוססי עגבניות, אכילת מאכלים כמו סלק, לדוגמה, שמותירים את חותמם הצבעוני על הפה, עישון סיגריות ועוד עלולים, כל אלו, להיות גורמים מעכבים להלבנת שיניים אפקטיבית, ולעשות בעצם אפקט מנוגד – מצד אחד הרצון להלבנת שיניים, ומצד שני שימוש בדברים שעלולים להשפיע ישירות על גוון השן.

כמובן שכל אלו רלוונטים לא רק להכנה להלבנת שיניים אלא גם אחרי ביצוע ההלבנה, על מנת לשמור על אפקט הלבנה ממושך וארוך טווח.

הכנה להלבנת שיניים – בליווי מומחים ובכוח רצון אישי

הכנה להלבנת שיניים, אם כן, עשויה בהחלט לדרוש מכם לא מעט פעולות שאותן תצטרכו לבצע לאורך התקופה שלפני ההלבנה וכן לאורך התקופה שאחרי ההלבנה, אולם הדבר לא צריך להרתיע אתכם בשום אופן. הכוונה מגורמים מקצועיים והקפדה על פעולות נכונות יוכלו להוביל אתכם לכדי הלבנת שיניים מוצלחת שתהיו מרוצים ממנה. בהצלחה!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)