יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף

זמן קריאה משוער: 3 דקות
תוכן עניינים

דמיינו לעצמכם שאפשר היה לבצע יישור שיניים ללא כל סממן שיעיד על עצם קיום הטיפול. דמיינו שלא הייתם צריכים להסתובב עם פלטת מתכת גדולה, או קוביות מתכת צבעוניות שמעטרות את השיניים שלכן, ויבליטו את טיפול השיניים שאותו אתם עוברים בכל שלב של לעיסה או דיבור. דמיינו לעצמכם שהיתה לפחות שיטה אחת של יישור שיניים שיכלה היתה לעשות את כל ההליך הזה פשוט יותר וטבעי יותר. עכשיו אתם מוזמנים להפסיק עם הדמיון ולהכיר במציאות – יישור שיניים שקוף הוא לגמרי אופציה עבורכם. אם עוד לא שמעתם על השיטה הייחודית הזו, אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לדעת.

יישור שיניים – עבור כולם?

יישור שיניים היווה מאז ומתמיד את אחד מטיפולי השיניים הכי נצרכים ומבוקשים ברחבי הארץ וברחבי העולם כולו. מבנה חלל הפה והשיניים שלנו משתנה מאדם לאדם, כאשר חלק מהאנשים נהנים מחלל פה מסודר ושיניים ישרות וצמודות, ואילו אנשים אחרים סובלים מחלל פה שמביא איתו שיניים עקמומיות ומרווחים רבים.

אם כן, יישור שיניים מיועד לאותם אנשים, שחלל הפה שלהם אינו מסודר כהלכה, ובעקבות כך השיניים והחניכיים שלהם הופכות חשופות יותר לפגיעות בצורת מחלות, דלקות וחדירה של חיידקים מסוגים שונים.

יישור שיניים במאה ה-21: ממש לא כמו שהיה בעבר

אם נחזור לרגע רק כמה עשרות שנים לאחור, נגלה שיישור שיניים היה תחום מצומצם ואחיד – תחום שבו על מנת להגיע לתוצאות הייתם יכולים לבחור או בפלטת מתכת שידועה גם בשם "גשר", או בפלטות מתכת שמורכבות מקוביות קוביות, שהן למעשה פלטות קבועות שמוסרות משיניו של המטופל אך ורק בסוף הטיפול. שתי שיטות אלו הן שיטות שהסגירו את עצם קיומו של יישור שיניים אצל המטופל, ולכן גרמו לא פעם למבוכה רבה בקרבו.

לעומת זאת, היום יישור שיניים ממש לא מסתיים רק בשתי השיטות הללו. ההבנה שיישור שיניים בשיטות שציינו הביא איתו לא מעט תחושות לא נעימות, הוביל לכדי החלטה להתקדם ולפתח שיטות יישור שיניים שיתגברו, בעיקר, על מכשול הצבע. בנקודה הזו בדיוק נולד יישור שיניים שקוף.

יישור שיניים שקוף – נפוץ, יעיל, איכותי ואמין

יישור שיניים שקוף, אם כן, הביא ללא פחות ממהפכה בתחום של יישור שיניים. השיטה הביאה איתה יתרונות שהצליחו לשים את מכשול הצבע וההבלטה מאחור, והיא מצליחה לעמוד בתור שיטה סופר יעילה שגורמת ליישור שיניים עם מראה לא פחות ממדהים.

יישור שיניים שקוף מתאפשר הודות לפלטות שקופות עשויות פלסטיק, ואינן משלבות מתכת מכל סוג או מכל צבע. השקיפות שלהן מאפשרת התנהלות טבעית מאוד בקרב המטופל, שיכול לחייך ללא חשש ממראה לא אסתטי עם מתכות שמכסות את כל השיניים.

יישור שיניים שקוף: גם למבוגרים וגם לילדים

יישור שיניים שקוף הופך לפתרון האולטימטיבי עבור אנשים מבוגרים. לפעמים, טיפולי שיניים מתאפשרים לביצוע אך ורק בגילאים מבוגרים מכל מיני טעמים, ולכן הבושה הולכת וגדלה ככל שהגיל גם הוא הולך וגדל. יישור שיניים שקוף נותן לאותם אנשים מענה אידיאלי, משום שהשקיפות של הפלטות אינה מרמזת על כל טיפול כזה או אחר שמתבצע על גבי השיניים.

גם ילדים מוזמנים להנות היום מיישור שיניים שקוף, שכן הוא קל מאוד להרכבה. מה שכן, על מנת שגם ילדים צעירים יוכלו להנות מיישור שיניים שקוף, דרוש מהם שיתוף פעולה מלא, והבנה מלאה של מה שדרוש מהם לעשות במהלך הטיפול. אז למה אנחנו מתכוונים כאן?

הצלחתו של יישור שיניים שקוף תלויה באופן ישיר במטופל

הפלטות שמשמשות ליישור שיניים שקוף הן פלטות נשלפות, שלא כמו הקוביות, למשל, שנשארות קבועות על השיניים. מדובר כאן על יתרון גדול מצד אחד, אך מצד שני חשובה כאן ההקפדה על הרכבת הפלטות בכל מועד שבו הן נדרשות. הנושא הזה בקרב ילדים צעירים, לדוגמה, עלולים להישכח, ולכן יעילות הטיפול הולכת ויורדת, עד כדי הפסקת הטיפול כלל.

לכן, במידה והחלטתם על יישור שיניים שקוף לילדים שלכם, וודאו שהם נמצאים ברמת הבגרות והבשלות הנכונות על מנת לצלוח את התהליך, והבהירו להם, יחד עם רופא השיניים המטפל שלכם, את הצעדים הדרושים מהם.

התאמה אישית לכל מטופל ומטופל – עוד מאפיינים של יישור שיניים שקוף

על מנת שיישור שיניים שקוף יוכל להתבצע על הצד הטוב ביותר, כל מטופל נהנה מהתאמה אישית של הפלטות לחלל הפה שלו. לשם כך נערכים צילומים ומדידות, שמתורגמים בהמשך לכדי הדמיות תלת מימדיות. באמצעות ההדמיות הרופא המטפל יכול להסביר באופן ממשי למטופל את ההליך כולו, וכן התאמת הפלטות נעשית באמצעותן, באופן מדויק בצורה מקסימלית לכל מטופל בפני עצמו.

המחיר של יישור שיניים שקוף – אמנם יקר, אבל לגמרי משתלם

כשחושבים על המחיר אל מול התוצר, הרבה פעמים נגלה שמוצרים לא ממש אפקטיבים מביאים איתם תג מחיר מופרך. לעומת זאת, כשמדברים על יישור שיניים שקוף, מדברים על מחיר שלחלוטין שווה את ההשקעה. מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין 12,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח בדרך כלל, אך מובטחת כאן תוצאה לא פחות ממושלמת.

יישור שיניים שקוף – עכשיו זה הזמן שלכם

לא מרגישים שלמים עם החיוך שלכם? מראה הפה שלכם לא מספק לכם גאווה? יישור שיניים שקוף הוא בדיוק הפתרון עבורכם!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)