יישור שיניים מהיר רבע מזמן הטיפול הסטנדרטי

יישור שיניים מהיר רבע מזמן הטיפול הסטנדרטי

זמן קריאה משוער: 3 דקות
תוכן עניינים

עולם רפואת השיניים מביא איתו לא מעט טיפולים אפשריים, כאשר חלק מהם נפוצים יותר וחלק מהם נדירים יותר. יישור שיניים, לדוגמה, הוא אחד מהטיפולים היותר נפוצים הן ברפואת השיניים הישראלית והן ברפואת השיניים העולמית, ולכן ההתפתחות שלו הולכת ומקבלת תאוצה משנה לשנה. כיום, קיימות לא מעט שיטות ליישור שיניים שהן הרבה יותר נוחות, אסתטיות ומהירות מהטיפולים הסטנדרטיים, ואם אתם זקוקים ליישור שיניים שכזה – כדאי שתכירו אותן. אז יישור שיניים מהיר רבע מזמן הטיפול הסטנדרטי – קדימה, אנחנו יוצאים לדרך!

יישור שיניים בטיפול סטנדרטי – כמה זמן הוא לוקח?

טיפולים סטנדרטיים של יישור שיניים הם טיפולים שמתייחסים לשיטות המסורתיות, כמו קוביות בשיניים או גשר מתכת הידוע גם בשמו – רסן. יישור שיניים בטיפול סטנדרטי עומד בדרך כלל על לא פחות מבין שנה לשנה וחצי. נשמע לכם הרבה? ובכן, נסו להרגיש את הזמן הזה במהלך הטיפול – כי הוא מרגיש כמעט כמו זמן אין סופי.

מה קורה בזמן יישור שיניים?

בזמן שהמטופל נמצא בהליך של יישור שיניים, הגשר מפעיל לחץ על שיניי המטופל, במטרה ליישר אותן ולהשיב אותן למקומן. כמו כן, במידה וקיימים מרווחים בשיני המטופל – יישור שיניים הוא זה שיוכל לצמצם את המרווחים האלו ולהעלימם כליל. הטיפול הסטנדרטי של יישור שיניים הוא טיפול ארוך ומיושן, והוא מביא איתו מראה לא ממש אסתטי, שכן כל הפה מכיל מתכות מכל מיני סוגים וצבעים. בעקבות העניין הזה, שהיווה עבור רבים מקור גדול למבוכה, נפלה ההבנה בתחום רפואת השיניים שיש למצוא תחליף הולם לשיטות האלו – תחליף שיהיה גם אסתטי יותר וגם מהיר יותר.

יישור שיניים מהיר – איך זה עובד?

אם כן, היום ניתן להצביע על לא מעט שיטות ליישור שיניים שעומדות על כרבע מזמן הטיפול הסטנדרטי. בין היתר, ניתן להבחין בשיטות כמו יישור שיניים בשיטת אינווזליין, יישור שיניים דיימון, יישור שיניים אינמן, יישור שיניים על ידי סמכים שקופים, יישור שיניים על ידי סמכים מחרסינה, יישור שיניים בלייזר ועוד. על מנת להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהשיטות הללו, בואו נמשיך ונכיר אותן לעומק.

יישור שיניים מהיר באמצעות שיטת אינווזליין

שיטת אינווזליין היא שיטה ששינתה את פני הדברים, כאשר מדברים על יישור שיניים. השיטה הזו פועלת באמצעות פלטות שקופות לחלוטין, אשר מורכבות על גבי שיניו של המטופל. הפלטות האלו נשלפות, כן שהן לא מלוות באופן אובססיבי את המטופל לאורך כל הטיפול, אלא בהתאם להוראות הרופא המטופל יכול לשלוף אותן ולקחת מהן מנוחה. כמובן שפעולות כמו אכילה או דיבור מתאפשרות תוך כדי הרכבת הפלטות השקופות הללו, כך שאורח החיים של המטופל אינו נפגם במהלך הטיפול. בנוסף, הוא יכול כמובן להמשיך ולבצע פעולות היגייניות לשמירה על חלל הפה, פעולות כמו צחצוח שיניים, שטיפת הפה במי פה, העברת חוט דנטלי ועוד.

יתרונות וחסרונות של יישור שיניים מהיר באמצעות שיטת אינווזליין

אז מצד אחד מדובר כאן על שיטה סופר אסתטית, שמאפשרת למטופל להרגיש הכי בנוח בעולם כאשר הוא מחייך, אוכל, צוחק או מדבר. כמו כן, יתרון המהירות הוא יתרון גדול של יישור שיניים בשיטה זו, שכן מדובר כאן על כמה שבועות בלבד עד תחילת קבלת התוצאות. נוסף על כל אלו, מדובר על שיטה שמשלבת הדמייה תלת מימדית בשלב הראשוני, ולכן היא מדויקת להפליא. לעומת כל היתרונות הבולטים שלה, יש לה חסרון אחד גדול ובולט – חסרון המחיר הגבוה שלה.

אמנם בחישובים כוללניים שלוקחים בחשבון את היתרונות של השיטה הזו, המחיר בהחלט יהיה משתלם, אבל רבים נאלצים לוותר עליה היות והיא דורשת השקעה של בין 15,000 ש"ח לבין 30,000 ש"ח בממוצע. 

יישור שיניים בשיטת אינמן – בואו נכיר אותה מקרוב

יישור שיניים בשיטת אינמן כולל בתוכו גם את שיטת אינווזליין וגם, במקביל, מכשור שמטרתו להרחיב את הלסת. ההתקן ליישור שיניים בשיטה זו מותקן על גבי החלק הפנימי של השיניים, והוא מביא איתו הן קפיצי ניקל והן פלסטיק מותאם לשיניים. בצורה הזו יכולים הקפיצים להפעיל לחץ מתון וקבוע על השיניים, מה שגורם ליישור שלהן בצורה מהירה ביותר של בין חודש לארבעה חודשים בלבד.

ההתקן יכול להישלף בקלות על ידי המטופל, והוא ידוע בתור שיטת יישור שיניים נוחה מאוד וקלה לתפעול. כמו כן, המחירים שלו הם מחירים נוחים לכל כיס. מה שכן, חשוב לדעת הוא שיישור שיניים מסוג זה מתאים אך ורק למקרים יחסים פשוטים וקלים, ולכן לא כל אחד יוכל להנות ממנו.

יישור שיניים מהיר – כי מי לא רוצה לשים את הסאגה הזו מאחוריו?

עם הרפואה המתקדמת של היום, כבר אין ממש מקום להתלבט האם כדאי לבצע יישור שיניים מהיר או שלא. נכון, השיטות הקדומות כמו הקוביות או הרסן אמנם מוכיחות את יעילותן, אבל בעולם שיכול להציע כל כך הרבה אלטרנטיבות שונות שהן גם אסתטיות יותר, גם מהירות יותר וגם נוחות יותר – אין כל סיבה לא לבחור באחת מהן.

כמו כן, חשוב להקפיד על בחירת רופא שיניים מומחה לביצוע יישור שיניים מהיר רבע מזמן הטיפול הסטנדרטי, על מנת להבטיח הגעה לתוצאות לא פחות ממושלמות, שיחזירו לכם את החיוך לפנים. בהצלחה!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)