יישור שיניים ללא גשר – האם זה אפשרי

יישור שיניים ללא גשר – האם זה אפשרי

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה מתולתלת מחזיקה גשר לשיניים
תוכן עניינים

לפעמים אנחנו חושבים שאנחנו מכירים את כל האפשרויות השונות שעומדות בפנינו בכל מיני תחומים, אבל בהמשך מתגלה שיש דווקא דברים שממש אין לנו מושג לגביהם. בכל הנוגע ליישור שיניים, סביר להניח שרובכם בטוחים שהדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות גשר. נכון שאנחנו צודקים? בין אם כן ובין אם לא, כדאי שתדעו שיישור שינים ללא גשר הוא בהחלט אפשרות היום, והיא הרבה יותר נגישה ונוחה ממה שאולי חשבתם. אם אתם עדיין לא מכירים את התחום הזה לעומק, אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על יישור שיניים ללא גשר. אז קדימה, מוכנים? בואו נתחיל!

למי מיועד יישור שיניים? בואו נתחיל מההתחלה

בתור שלב ראשון, ורגע לפני שנעמיק עוד בנושא של יישור שיניים ללא גשר, בואו נבדוק למי הוא בכלל מיועד. יישור שיניים מתאים לכל מי שמחייך לעצמו במראה, ופשוט לא מרוצה מהחיוך שלו. בין אם מטעמים של מרווחים, קטנים או גדולים, בין השיניים, ובין אם מטעמים של מראה שיניים עקמומי – יישור שיניים הוא רלוונטי למי שסובל מהם.

לטיפול יישור שיניים יש את האפשרות להעניק לכם מראה של שיניים ישרות, שכל אחת מהן מונחת במקומה, ולצמצם את המרווחים הקיימים בין השיניים שלכם. היום קיימות לא מעט שיטות של יישור שיניים ללא גשר, ולכן אתם מוזמנים לבחור לעצמכם מבין השיטות השונות.

חיוך בפה סגור? צחוק מצטנע? אין כל צורך באלו

ברגע שאדם סובל משיניים עקמומיות או ממרווחים, הוא בהחלט עלול לשנות גם את ההתנהגות הטבעית שלו. אתם בוודאי יכולים להזדהות עם סיטואציות כמו רצון לצחוק בצחוק גדול, אבל הסתפקות בצחוק מוצנע וקטן, כמו גם חיוכים בפה סגור ואכילה באופן הרבה יותר מוקפד מאשר בדרך כלל, ולו רק שלא תיחשף שן עקמומית במקרה.

יישור שיניים ללא גשר, כמו גם יישור שיניים עם גשר, יכול לדאוג לכך שתוכלו להנות מחיוכים רחבים ואכילה משוחררת, מבלי הצורך להסתיר שום דבר שקשור בחלל הפה שלכם.

יישור שיניים ללא גשר – אם שיטת יישור שיניים עם גשר עובדת ויעילה, למה צריך לוותר עליה?

יישור שיניים עם גשר היה אחת השיטות הנפוצות ביותר בעולם. לצד זה, עם השנים הבינו שהחסרונות הגדולים שלו, כמו עצם העובדה שהוא בולט כל כך, הם חסרונות שמחייבים מציאת פתרון הרבה יותר יצירתי ויעיל. ההבנה שיישור שיניים צריך להיות טיפול שאינו מביך את המטופלים, ואינו בא לידי ביטוי על גבי שיניהם בצורה בולטת כל כך, הובילה לכדי שיטות שונות של יישור שיניים ללא גשר שאפשריות לבחירה היום.

מכאן נולדו שיטות שעושות שימוש בסדים שקופים או קשתיות נשלפות, ששניהם מהווים היום פתרון לא פחות ממדהים ליישור שיניים בלי שאף אחד מבחין בו.

איך עובד יישור שיניים ללא גשר?

המטרה של הגשר היא זהה למטרה של האלמנטים החדשניים ליישור שיניים: לצמצם את המרווחים בין השיניים, יישור שלהן והחזרה שלהן למקומן הנכון. יישור שיניים ללא גשר, אם כן, פועל בצורה דומה – הפעלת לחץ על השיניים, עד לכדי הגעה למצב הרצוי.

יישור שיניים ללא גשר באמצעות שיטת אינווזליין

שיטת אינווזליין היא שיטה שביססה את עצמה בתור אחת השיטות הנפוצות ביותר בעולם של היום, ולא בכדי – היא מביאה איתה עולם שלם של יתרונות אדירים, שהופכים אותה ליעילה, מבוקשת ונוחה כל כך למטופלים.

מדובר כאן על שיטה שעושה שימוש בפלטות שמותאמות באופן אישי לחלל הפה של המטופל, כך שהן "מתלבשות" על השיניים באופן מדויק ומפעילות את הלחץ הרצוי לכדי קבלת התוצאות המתאימות של שיניים ישרות ובלי מרווחים מיותרים.

לקראת יישור שיניים ללא גשר – מה צריך לעשות?

יישור שיניים ללא גשר הוא בהחלט טיפול אפשרי, אך הוא יצריך מכם כמה פעולות מקדימות, כמו גם פעולות שתצטרכו לבצע במהלך הטיפול. בסופו של דבר, יישור שיניים ללא גשר יהיה יעיל אך ורק במידה והמטופל משתף פעולה באופן מלא עם ההליך, ומה זה אומר? ובכן, היות והפלטות נשלפות – המטופל צריך להיות אחראי על הרכבה שלהן זמנים המתאימים, מבלי לפספס מועדי טיפול כאלה ואחרים. ככל שהאצבע תהיה יותר על הדופק בעניין הזה, כך הסיכוי לזרז את הטיפול ולייעל אותו ילך ויעלה בהתאם.

כמו כן, שמירה על היגיינת הפה היא שלב הכרחי להצלחת טיפול יישור שיניים ללא קשר. צחצוח שיניים, שימוש בחוט דנטלי, שטיפת הפה במי פה וכמובן ביקורים תדירים וביקורות אצל רופא השיניים הם חלק בלתי נפרד מההליך, והצלחתו תלויה בעניין במידה לא מבוטלת.

כמה עולה יישור שיניים ללא גשר? שאלה שיש עליה כמה תשובות

היות וקיימות לא מעט שיטות ליישור שיניים ללא גשר, טווח המחירים שתוכלו להיפגש בו רחב גם הוא. ככלל, מדובר כאן על טווח מחירים שנע בין כ-15,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח, וכמובן שככל שתבחרו בשיטת יישור שיניים ללא גשר פשוטה יותר תוכלו להנות ממחיר נמוך יותר, וההיפך.

יישור שיניים ללא גשר – אל תתפשרו על העניין הזה

על מנת להנות מיישור שיניים ללא גשר שיהיה גם אפקטיבי וגם נוח, תצטרכו לבחור היטב את רופא השיניים שיבצע אותו. בחרו ברופא שיניים סבלני, אדיב ומקצועי, ותוכלו להבטיח יישור שיניים שיהיה לשביעות רצונכם.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)