הלבנת שיניים למעשנים

הלבנת שיניים למעשנים

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה מקבלת טיפול הלבנת שיניים באמצעות לייזר
תוכן עניינים

פעולת העישון היא פעולה שאנשים רבים מבצעים אותה, לא רק פעם בהרבה זמן, אלא כמה וכמה פעמים מדי יום. הנזקים הבריאותיים של פעולת העישון מפורטים באופן ברור במקומות שונים, והוראות אזהרה אף מצורפות לכל חפיסת סיגריות או שקית טבק, אך מעבר לנזקים שקשורים בתפקוד הריאות, לדוגמה, קיימים גם נזקים אסתטיים שבלתי אפשרי להתעלם מהם. כתמים חומים וצהובים חזקים מופיעים על השיניים של מרבית מהמעשנים, והם מחפשים מגוון פתרונות שיוכלו להשיב להם את מראה השיניים הנוצץ. הלבנת שיניים למעשנים הפכה בשנים האחרונות לפתרון מעולה עבור אותם אנשים, שמעוניינים להעלים את הכתמים שמכערים את שיניהם. אז מה צריך לדעת רגע לפני שניגשים לביצוע הלבנת שיניים למעשנים? כל הפרטים נמצאים כאן למטה.

הלבנת שיניים למעשנים – כי אף אחד לא רוצה להסתובב בפה סגור

הפה שלנו הוא אחד מהאיברים הבולטים ביותר בגוף. הוא תופס נפח גדול מהפנים של כל אחד ואחת מאיתנו, והוא משמש אותנו במגוון פעולות שכולנו מבצעים מדי יום. באמצעות הפה אנחנו מסוגלים לנהל תקשורת בריאה אחד עם השני, בעזרת הדיבור, יכולים לאכול, לשתות וגם לצחוק ולחייך. כל הפעולות האלו הן פעולות שחוזרות לא פעם לאורך היום, ולכן הפה הופך לאיבר מרכזי ומשמעותי כל כך.

ברגע שכתמי עישון מופיעים על השיניים, כל הסיפור הזה הופך להרבה יותר מורכב. כשהשיניים נחשפות הבושה מתעוררת, ואותם אנשים מוצאים את עצמם מנסים לצמצם עד כמה שאפשר את פעילות הפה. השפתיים מסתירות את הכתמים, ואותם אנשים לא מרגישים חופשיים ומשוחררים בהתנהגותם. הלבנת שיניים למעשנים, במקרים שכאלו, היא פתרון מעולה.

הלבנת שיניים למעשנים – זו לא סתם המצאה, זה דבר סופר שימושי

חלק מכם בוודאי חושבים לעצמם שכתמי עישון הם לא דבר נורא כל כך, ושבטח הלבנת שיניים למעשנים עומדת בתור שירות "אקסטרה" שאפשר להנות ממנו. מה שאתם בטח לא יודעים הוא שהלבנת שיניים למעשנים היא לא סתם "סגירת פינה", היא יכולה להשיב לאנשים את הגאווה בעצמם. כן, זה עד כדי כך משמעותי.

הלבנת שיניים למעשנים יכולה לדאוג לכך שהכתמים הצהובים או החומרים שנוצרו על גבי השיניים בעקבות העישון יעלמו כליל, ואת מקומם יתפוס צבע לבן בוהק וצחור. נשמע מופרך? אז זהו, שזוהי לגמרי המציאות.

הקשר בין עישון וכתמים על השיניים

הסיגריות שאנשים מעשנים מכילות ניקוטין. הניקוטין, מעבר להיותו חומר ממכר, הוא חומר שאין לו אמנם צבע, אך ההתחמצנות שנוצרת בעקבות מפגש שלו עם החמצן מייצרת אצלו את הצבע החום. אותו צבע חום עושה את דרכו אל השיניים של האדם המעשן, וניחשתם נכון – הוא לא מתכוון לזוז לשום מקום. במצבים שכאלו, הלבנת שיניים למעשנים הופכת ליותר מרלוונטית, אלא למכרעת.

גם מעשנים וגם לא מקפידים על היגיינת הפה? הלבנת שיניים למעשנים חשובה מאוד עבורכם

לצערנו, עדיין לא מעט אנשים לא מבינים את החשיבות הגדולה שבביקורים תדירים אצל השיננית. ביקורים אצל השיננית יכולים לדאוג להסרת שכבות של אבנית ופלאק, ובכך להשאיר את הפה נקי ומצוחצח. לעומת זאת, אנשים שאינם מקפידים עם הביקורים התדירים הללו, עלולים לסבול מהצטברויות גדולות של אבנית ופלאק, שהם חברים סופר טובים של הניקוטין, ומהווים עבורו קרקע פוריה להתפשטות והכתמה של השיניים.

הלבנת שיניים למעשנים שמעדיפים לעשות את זה בבית

הלבנת שיניים היום יכולה להתבצע באופן עצמאי לחלוטין, בלי לזוז מהבית. ערכות של הלבנת שיניים ביתית כוללות סדי הלבנה וחומר הלבנה, באמצעותם הפעולה נעשית. המטופל מניח את חומר ההלבנה בתוך הסדים, ומלביש אותם על גבי השיניים למשך שלוש שעות תמימות. היות והלבנת שיניים ביתית נעשית בבית, כל מטופל יוכל לבחור מתי נוח לו לבצע את הטיפול – בבוקר, בצהריים, בערב או בכל מועד אחר שעולה על רוחו.

הלבנת שיניים ביתית תיערך במשך ששה ימי פעולה ויום אחד של מנוחה, ותתפרש על פני בין ארבעה לשמונה שבועות – בהתאם לציפיות שלכם מהטיפול.

יתרונות וחסרונות של הלבנת שיניים למעשנים בשיטה הביתית

אם כן, השיטה הביתית של הלבנת שיניים מביאה איתה כמה דברים שניתן לשים לב אליהם. ראשית, מדובר כאן על שיטה נוחה, שבה המטופל לא תלוי בשום גורם חיצוני שקובע את שעות הטיפול, לדוגמה. מעבר לזה, מדובר כאן על שיטת הלבנת שיניים זולה ויעילה, שמסתכמת בדרך כלל בטווח שבין 1,000-2,000 ש"ח. כדאי לקחת בחשבון שהשיטה הזו מתפרשת על פני זמן ארוך יותר מאשר הלבנת שיניים רפואית.

הלבנת שיניים למעשנים שמעדיפים לסיים עם העניין

כאשר מדברים על הלבנת שיניים למעשנים שנעשית במרפאה, מדברים על שיטה הרבה יותר זריזה, מדובר כאן על מפגש אחד שאורכו כשעה וחצי, ובמהלכו יורכבו על שיניי המטופל סדי ההלבנה שבתוכם החומר המלבין. הרופא המטפל ישתמש בקרן לייזר על מנת להאיץ את התהליך, ב-3 סבבים נפרדים בני 20 דקות כל אחד.

הלבנת שיניים בשיטה הזו היא יקרה יותר, ועלותה היא בין 2,000-3,000 ש"ח.

הלבנת שיניים למעשנים – לשמור על המצב גם לאחר הטיפול

אחרי ביצוע הלבנת שיניים, כדאי לשמור על המצב שלהן באמצעות הימנעות מעישון, אכילת מאכלים מכתימים ושתיית משקאות שמכילים חומרים חומציים. בנוסף, חשוב לשמור על היגיינת הפה על ידי צחצוח שיניים תדיר ושימוש במי פה. תהנו!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)