האם יש דרך ליישר שיניים ללא גשר

האם יש דרך ליישר שיניים ללא גשר

זמן קריאה משוער: 3 דקות
בחורה מוציאה גשר שיניים שקוף מחלל הפה
תוכן עניינים

רפואת השיניים מספקת מענה יעיל לכל מיני בעיות שונות. כחלק מהעניין, רפואת השיניים הלכה והתפתחה גם בכל הנוגע לתחום של יישור שיניים. יישור שיניים הוא אחת מהפעולות הרפואיות הנפוצות ביותר של עולם רפואת השיניים, היות ואנשים רבים סובלים ממבנה לא ישר של הלסתות וחלל הפה. בעוד ששנים רבות הגשר היה הפתרון היחיד להגעה לתוצאות מעולות, נשאלת השאלה האם היום יש דרך ליישר שיניים ללא גשר? בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא – ליישר שיניים ללא גשר היום היא בהחלט אפשרות, והיא זמינה לכל מי שזקוק לה ומעוניין בה. אז איך עושים את זה? הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך.

יישור שיניים – האם כולם צריכים אותו?

טיפול יישור שיניים אינו מיועד לכולם, אלא רק לאנשים שסובלים ממבנה בעייתית של הלסתות והשיניים. הרבה אנשים סובלים ממראה שיניים עקמומי במיוחד, שנוצר בעקבות מבנה לסת שלא מאפשר להן לצמוח בצורה ישרה. כמו כן, לא מעט אנשים סובלים מרווחים בין השיניים, מרווחים שגורמים להם לבושה גדולה, ואף עלולים להזמין בעיות רפואיות שונות. יישור שיניים מתבצע בדרכים שונות, ומטרתו לצמצם את המרווחים בין השיניים, ליישר את השיניים שאינן נמצאות במקום, ולהעניק לכם את מראה חלל הפה המושלם שתמיד חלמתם עליו.

יישור שיניים – כי אין שום סיבה שתשנו את ההתנהלות שלכם

מי שסובל ממראה שיניים עקמומי, יודע שהרבה פעמים העניין הזה גורם למבוכה גדולה. פעולות יום יומיות כמו לעיסה או דיבור הופכות לכמעט בלתי אפשריות עבורם, וחשיפת חיוך או צחוק גדול הם בגדר הבלתי אפשריים עבור אותם אנשים.

יישור שיניים הופך רלוונטי בדיוק בנקודה הזו, והוא מאפשר לכם להשאיר את ההתנהלות הזו מאחוריכם, ולהצליח לחייך, לצחוק, לאכול ולדבר בצורה טבעית שאינה תלויה בדבר.

גשר – מצד אחד יעיל, מצד שני מיושן ובולט

כשמדברים על יישור שיניים באמצעות גשר, מדברים מצד אחד על שיטה מאוד יעילה, שהיתה מאוד נפוצה עד לפני כמה וכמה שנים. בעבר, גשר היה אחת השיטות הבלעדיות ליישור שיניים, אך החסרונות שלו היו ברורים מאוד: הוא בלט מאוד לעין, והיה מסורבל מאוד לתפעול. היות והאפקט של הגשר הקלאסי הוא אפקט משמעותי מאוד, הלכה רפואת השיניים ועם הזמן פיתחה שיטות חדשות שישמרו על האפקט, אך ישנו את האופן שעל ידו הוא מתקבל.

יישור שיניים – אז והיום

אם כן, ניתן לומר שבעבר יישור שיניים היה יכול להתבצע אך ורק על ידי גשר, אך היום קיימות לא מעט אלטרנטיבות לעניין הזה. האלטרנטיבות הללו פותרות את הבעיה העיקרית של הגשר – שהוא כל כך ניכר לעין, ומשלבות בתוכן את היכולת לבצע יישור שיניים יעיל ומקצועי. דרכי הטיפול אמנם השתנו, אך אורך הטיפול השתדרג ולפעמים זמני הטיפול בשיטות החדשניות הם קצרים יותר מאשר מבעבר.

ליישר שיניים ללא גשר – לא משימה בלתי אפשרית

אם כן, ליישר שיניים ללא גשר היום היא לגמרי משימה אפשרית! את מקומו של הגשר תופסים סדים שקופים ופלטות נשלפות, שגם מביאות איתן מראה טבעי, גם אפקטיביות גבוהה במיוחד, וגם נוחות מקסימלית למטופלים. אם בעבר המטופל היה צריך להתרגל לאורך כמה וכמה ימים לגשר, והוא היה צריך להתרגל לביצוע פעולות כמו אכילה או דיבור באופן קצת שונה, הרי שעם הסדים והפלטות המדוברים אין כל צורך להתרגל – מדובר על שיטת טיפול סופר יעילה וסופר נוחה.

יישור שיניים בשיטת אינווזליין – הכירו את האפשרויות שעומדות בפניכם

ליישר שיניים ללא גשר מתאפשר היום הודות לשיטת אינווזליין. שיטת אינווזליין כוללת יישור שיניים באמצעות פלטות שמותאמות באופן ספציפי לכל מטופל ומטופל, פלטות שמגיעות בצבע השקוף ומתלבשות בקלות על גבי שיניו של המטופל.

הפלטות תפקידן להפעיל לחץ על השיניים, ולאורך הזמן לגרום לצמצום המרווחים הקיימים או יישור השיניים העקמומיות. הודות לטכניקות משוכללות שכוללות הדמיות תלת מימדיות, כל פלטה יכולה להיות מותאמת באופן אישי הן לחלל הפה של המטופל, והן לצרכים שלשמם הפלטה מורכבת על גבי שיניו.

יישור שיניים הוא רק שלב אחד בתהליך

אז נכון, ליישר שיניים ללא גשר הוא אמנם לא משימה בלתי אפשרית, אבל הוא רק השלב הראשון בתהליך. חשוב לציין שלאחר יישור שיניים המטופל יצטרך להמשיך ולטפח את שיניו, על מנת שהמראה החדש שלהן יישמר במיטבו. כמו כן, גם במהלך הטיפול צריך המטופל לשתף פעולה באופן מלא, הן על ידי הקפדה על הרכבת הפלטות, והן על ידי שמירה על היגיינת הפה לאורך הזמן.

המחיר של יישור שיניים ללא גשר

יישור שיניים ללא גשר הוא יישור שיניים יקר יותר, והוא מביא איתו מחירים שנעים בדרך כלל בין 15,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח. לצד המחיר היקר, חשוב לציין שיישור שיניים ללא גשר משמש היום אנשים רבים, שבוחרים לא להתפשר על מראה השיניים שלהם, ומוכנים לצעוד בתהליך אל עבר תוצאות מושלמות.

דרך מי לבצע יישור שיניים?

ליישר שיניים ללא גשר היא פעולה שצריכה להתבצע על ידי רופא שיניים לא פחות ממדהים, ולכן על מנת שתוכלו להבטיח שאתם נמצאים בידיים טובות – היפגשו איתו לייעוץ. במהלך השיחה תוכלו לבדוק שאכן מדובר במקצוען, שמשקף לכם את האפשרויות השונות ומשתף אתכם בתהליך. בהצלחה!

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים >>
Facebook
Twitter
Email
מגזין בי דנטל - BeDental
מגזין בי דנטל - BeDental

בי דנטל הינו פורטל מידע אינפורמטיבי ואובייקטיבי לגולש, בכדי שהגולשים בו יוכלו לצרוך מידע עיוני וללא אינטרסים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:
השאירו פרטים להתייעצות ללא עלות
(הפרטים יועברו למרפאה רלוונטית באיזור מגוריכם ולבחירת הטיפול שלכם)